  • 1. Data: 2005-07-21 07:02:45
    Temat: BPH Sezam 8.9%
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    Widze tez czesto taka infotmacje po sforsowaniu maskowanego hasla...
    Dzwonie i pytam:

    "Przepraszam, ze zapytam co jest grane"

    "Kiedy na rachunku ma Pan saldo dostepne 0 zl, to system pokazuje taka
    wlasnie wartos oprocentowania rachunku. Ona automatycznie sie zaktualizuje
    po jakimkolwiek wplywie na Panski rachunek. Oczywiscie nasz to jest wina,
    ale tak mamy zkonfigurowany system"

    "KURWA" (pomyslalem sobie, a moze szkoda, ze nie powiedzialem do sluchawki,
    bo chyba nie wpadlbym na to jak bacie kocham!)

  • 2. Data: 2005-07-21 09:19:53
    Temat: Re: BPH Sezam 8.9%
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > po jakimkolwiek wplywie na Panski rachunek. Oczywiscie nasz to jest wina,

    To nie jest bug, tylko ficzer - ma zachęcać klientów do wpłacania na
    rachunek. ;)

  • 3. Data: 2005-07-21 18:46:48
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > po jakimkolwiek wplywie na Panski rachunek. Oczywiscie nasz to jest wina,

    A Ty naprawdę nie masz innych problemów ?

    Pozd
    Adam

  • 4. Data: 2005-07-21 19:41:28
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A Ty naprawdę nie masz innych problemów ?
    >
    > Pozd
    > Adam

    Nie lubie byc robiony w chuja, nie lubie, jak ktos ze mna pogrywa i kiedy
    zasady dzialaja w jedna strone ...

    Kiedy jeden raz "zagapilem sie" i zapomnialem splacic KK w terminie, to
    pisala od razu do mnie windykacja i laska z windykacji swoim kurewskim,
    stoickim spokojem do mnie gdacze: "Chcialabym od Pana uslyszec, ze w
    poniedzialek wplaci Pan minimalna kwote"