  • 1. Data: 2015-06-19 11:55:10
    Temat: BIZ/FM Bank
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    Ktoś miał do czynienia z tym tworem i może podzielić się wrażeniami?
    Oprocentowanie mają dość atrakcyjne, ale oddziały i obsługa to jakieś
    nieporozumienie.
    Jedna z pań obsługujących twierdzi np że BFG gwarantuje u nich tylko
    środki na lokatach, natomiast nie obejmuje kont bieżących ani
    oszczędnościowych.
    Może to tylko jednostkowy przypadek?

  • 2. Data: 2015-06-20 10:37:57
    Temat: Re: BIZ/FM Bank
    Od: b...@o...pl

    Miałem tam trzy razy lokaty ale nie próbuję więcej bo wysłanie pieniądzy do FM grozi
    ich utratą.
    1. Lokatę nieodnawialną A, konsultantka bez mojej wiedzy uczyniła odnawialną
    (może ma za to premię?),
    2. Środki z lokaty B zapadającej w dniu X, nie wróciły automatycznie. Po interwencji
    telefonicznej wróciły dwa dni później.
    3. Środki wysłane na lokatę C (internetowy wniosek był przyjęty, numer
    rachunku do przelewu bank podał e-mailem) znikły na kilka dni w czeluściach
    banku i obsługa nie mogła ich odnaleźć. Po tygodniu otrzymałem mailowe info:
    wniosek został odrzucony. Konieczne były trzy reklamacje na infolinii by
    pieniądze po 2 tygodniach zwrócono (oczywiście bez odsetek).
    Te trzy kolejne próby wystarczyły mi by powiedzieć sobie: to nie był
    przypadek, nigdy więcej FM Banku.
    Nie wiem jak jest z obsługą kont ale próby z lokatami skutecznie odwiodły
    mnie od otwarcia dość atrakcyjnie wyglądającego konta SMART.

    Pracownicy infolinii bardzo niekompetentni, to wręcz ignoranci, co
    potwierdza się w poście wyżej.