eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBIGBG --> Millennium › BIGBG --> Millennium
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.man.lodz.pl!lublin.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BIGBG --> Millennium
    Date: Wed, 24 Jul 2002 13:54:14 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 32
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179018160.chello.pl
    Message-ID: <ahm4q9$nop$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179018160.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1027511945 24345 62.179.18.160 (24 Jul 2002 11:59:05 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 24 Jul 2002 11:59:05 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:195476
    [ ukryj nagłówki ]

    Program przeniesienia współpracy z Klientami
    Jednym z najważniejszych celów programu restrukturyzacji BIG Banku
    GDAŃSKIEGO pozostaje implementacja nowej platformy operacyjnej
    umożliwiającej nowoczesną obsługę klientów wszystkich linii biznesowych
    wyodrębnionych w ramach nowej segmentacji klientów. W połowie 2001 roku Bank
    zdecydował, by skoncentrować całość swojej działalności detalicznej według
    koncepcji i pod marką Millennium. W konsekwencji oznaczało to przede
    wszystkim stworzenie możliwości operacyjnych umożliwiających obsługę
    klientów indywidualnych według jednolitego standardu i w czasie rzeczywistym
    we wszystkich placówkach Millennium w Polsce. Proces przenoszenia obsługi
    klientów, realizowany w okresie marzec - lipiec br. został zaplanowany tak,
    by w niczym nie zakłócić bieżącej współpracy klientów z Bankiem.
    Przenoszenie rachunków odbywa się automatycznie, bez udziału klientów i
    realizowane jest w kolejne w soboty i niedziele. W efekcie tych działań
    (stan na 22 lipca br.) przeniesiono 604 600 rachunków Klientów, co stanowi
    95,9% ogólnej liczby rachunków planowanych do przeniesienia oraz
    przeniesiono w pełni na nową platformę informatyczną 93 oddziały, co stanowi
    94% oddziałów planowanych do przeniesienia. W dniach 27-28 lipca, w ostatni
    weekend realizacji tego programu, przeniesionych zostanie 25.000 rachunków
    oraz 6 oddziałów. Po zakończeniu procesu przenoszenia, Klienci indywidualni
    Banku dysponować będą ogólnokrajową siecią oddziałów wyposażonych w pełni
    scentralizowany system pozwalający na wykonywanie transakcji finansowych w
    oparciu o jednorodną ofertę i standard obowiązujący we wszystkich oddziałach
    Millennium w całym kraju.
    za porfelem
    --

    ----
    Amra the Freelancer
    www.prnews.pl - swiat e-bankow


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1