  • 1. Data: 2012-10-02 07:49:15
    Temat: BGZoptima nie działa?
    Od: assembea <a...@i...pl>

    Czyżby zabrakło im kaski na zwrot depozytów? Nie otwiera się strona logowania,
    zamiast tego mamy tekst:

    Witaj!

    Jesteśmy w trakcie wprowadzania udoskonaleń naszego systemu transakcyjnego. Wszystko
    po to, aby korzystanie z naszych usług było jeszcze wygodniejsze. Dla bezpieczeństwa
    Twoich oszczędności robimy to przy odłączonym dostępie dla naszych Klientów.
    Serdecznie przepraszamy za tę niedogodność. Serwis powinien działać już wkrótce.

    Dziękujemy za cierpliwość.

    Jeśli potrzebujesz wsparcia, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod
    numerem 801 280 280 lub 22 574 37 00, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach
    od 8:00 do 22:00.

    Zespół BGŻOptima

  • 2. Data: 2012-10-02 08:13:06
    Temat: Re: BGZoptima nie działa?
    Od: assembea <a...@i...pl>

    Już działa - ale niestety nie dało się wysłać pierwszą sesją :( Ciekawe, kiedy
    dojdzie...

  • 3. Data: 2012-10-02 14:33:36
    Od: W <w...@w...pl>

    assembea wystukał, co następuje:

    > Czyżby zabrakło im kaski na zwrot depozytów? Nie otwiera się strona
    > logowania, zamiast tego mamy tekst:

    z tego co mi kiedyś w mailu odpisali - od dzisiaj miała ruszyć autoryzacja
    kodem sms zamiast tokenem... może to to?

    w.

  • 4. Data: 2012-10-02 15:40:16
    Od: luc <b...@g...net>

    On 2 Paź, 14:28, W <w...@w...pl> wrote:
    > assembea wystukał, co następuje:

    > z tego co mi kiedyś w mailu odpisali - od dzisiaj miała ruszyć autoryzacja
    > kodem sms zamiast tokenem... może to to?

    Pojawiła się nowa pozycja w menu:
    Osobiste\Zmiana sposobu Autoryzacji

    > w.

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2012-10-02 15:58:23
    Od: luc <b...@g...net>

    On 2 Paź, 15:40, luc <b...@g...net> wrote:

    > Pojawiła się nowa pozycja w menu:
    > Osobiste\Zmiana sposobu Autoryzacji

    No. W końcu token poszedł do lamusa.
    Z tego co widzę w systemie, to zawsze można do niego wrócić.

    pzdrwm
    luc

  • 6. Data: 2012-10-02 17:44:03
    Od: W <w...@w...pl>

    luc wystukał, co następuje:

    > No. W końcu token poszedł do lamusa.
    > Z tego co widzę w systemie, to zawsze można do niego wrócić.

    Ano, chociaż procedura migracji odrobinę upierdliwa (3? 4? razy trzeba było
    żonglować tokenem); trochę szkoda, że wciąż nie można zalogować się do
    systemu user/pass i dopiero później autoryzować, ew autoryzacja sms nie jest
    w kroku 2/2 a w kroku 1/2 podajemy parę user:pass (wtedy można by zapamiętać
    'niebezpiecznie' w przeglądarce (; ).

    Teraz tylko skonfigurować sms key :D

  • 7. Data: 2012-10-02 17:59:06
    Od: W <w...@w...pl>

    W wystukał, co następuje:

> [...]
    > sms nie jest w kroku 2/2 a w kroku 1/2 podajemy parę user:pass (wtedy
    > można by zapamiętać 'niebezpiecznie' w przeglądarce (; ).

    Własnie się załamałem... "Wprowadź swoje unikalne hasło" a w kodzie:

    <input type="password" onkeyup="return autoTab1(this, 20, event)"
    name="password" autocomplete="on" size="25" maxlength="20"
    value="MojeTajneHasło">

  • 8. Data: 2012-10-02 18:03:24
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-02 17:59, W pisze:
> [...]
    >
    > <input type="password" onkeyup="return autoTab1(this, 20, event)"
    > name="password" autocomplete="on" size="25" maxlength="20"

    Że jak? Formularz logowania wysłany do klienta zawiera jego prawdziwe
    hasło? Czy po prostu wpisali coś, żeby na ekranie przed wpisywaniem były
    kropki (czy cuś)? Bo jeśli hasło klienta to zostaję przy tokenie, jeśli
    jakieś ichsze hasło to wszystko w porządku, ot wypełnienie czymś pola na
    starcie.

  • 9. Data: 2012-10-02 18:34:10
    Od: W <w...@w...pl>

    osa wystukał, co następuje:

> [...]
    > kropki (czy cuś)? Bo jeśli hasło klienta to zostaję przy tokenie, jeśli
    > jakieś ichsze hasło to wszystko w porządku, ot wypełnienie czymś pola na

    To StrasznieTajneHasło, które każą sobie ustalić jest słane w formularzu -
    jak źle wpiszesz w pole (jest to zakropkowane) to dostajesz error, że
    wpisane hasło się nie zgadza i nie mogą pchnąć procedury wysyłania hasła
    sms.

    Ergo:
    1) strona z polem wpisania numeru klienta, po podaniu przeładowanie i
    2) strona z wypełnionym ww numerem, pole na hasło klienta i hasło sms;
    3) po podaniu hasła klienta (tego, które jest w kodzie strony!) i
    zatwierdzeniu a także posytywnej weryfikacji przychodzi hasło sms które
    tzreba wpisać do 3. pola.

  • 10. Data: 2012-10-02 18:37:33
    Od: W <w...@w...pl>

    osa wystukał, co następuje:

> [...]
    > kropki (czy cuś)? Bo jeśli hasło klienta to zostaję przy tokenie, jeśli
    > jakieś ichsze hasło to wszystko w porządku, ot wypełnienie czymś pola na

    mea culpa, wrzucone jest to co się wpisało...