  • 1. Data: 2009-08-27 16:41:31
    Temat: BALTIC DRY INDEX gdzie ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    na stooq chyba nie ma... a moze ?

    george

  • 2. Data: 2009-08-27 18:27:51
    Temat: Re: BALTIC DRY INDEX gdzie ?
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:h76d44$57v$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > na stooq chyba nie ma... a moze ?
    >
    > george

    Tu: http://investmenttools.com/futures/bdi_baltic_dry_in
    dex.htm

  • 3. Data: 2009-08-27 19:27:27
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    A -tak z ciekawosci- a po co Tobie BDI??

    Pozdrowko

    Loser

  • 4. Data: 2009-08-27 19:36:51
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Loser" <l...@g...pl> wrote in message
    > Ciao
    >
    > A -tak z ciekawosci- a po co Tobie BDI??
    >
    > Pozdrowko
    >
    > Loser

    taki "sygnal" z realnej gospodarki na którego nie ma jeszcze "derywatów"...
    wyklucza scenario "ogon macha psem" :)

    george

    P.S. szukam danych do typu "daily" .. *.prn albo metastock ale cos nie
    bardzo mam szczescie.

  • 5. Data: 2009-08-27 19:54:05
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    > P.S. szukam danych do typu "daily" .. *.prn albo metastock ale cos nie
    > bardzo mam szczescie.

    Może tu:
    http://www.findata.co.nz/Markets/StockQuote/INDEX/BD
    I.htm

    --
    Marek

  • 6. Data: 2009-08-27 20:00:38
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    George

    Troche "podpuscilem" bo to chyba jako pierwszy (w Polsce/za reszte swiata nie
    odpowiadam, za nieznane mi fora czy inne miejsca np naukowe nie odpowiadam)
    jakies 5 czy 6 lat temu zwrocilem uwage na wyprzedzajacy charakter.

    Jakis czas potem wspomnial o tym Piotr i pozniej juz sporo razy slyszalem

    Od jakiegos roku ta korelacja sie zmniejszyla i czasem sygnaly sa nawet
    rozbiezne

    Nie czas i miejsce na szczegolowe tlumaczenie

    +

    Odnosnie braku "derywatow"- a wlasnie ze sa, glownie na skladowe indeksu

    W pewnym okresie nawet spore obroty bywaly i zdarzalo sie ,ze "ogon machal
    psem"

    Aha,

    Dzis 2425 czyli -2

    (ma sie "te znajomosci")

    Pozdrowko

    Loser

  • 7. Data: 2009-08-28 06:48:16
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Loser" <l...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > W pewnym okresie nawet spore obroty bywaly i zdarzalo sie ,ze "ogon machal

    dzieki loser za obszerne przedstawienie tematu :)
    z tymi derywatami... to mnie zmartwiłes, ale to chyba nie PPT / Benek
    manipuluje tym wiec moze sie na cos przyda.
    Tak, chcialem poobserwować "wyprzedzajacy" charakter :).

    george

  • 8. Data: 2009-08-28 06:49:05
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "mwojc" <m...@N...lodz.pl> wrote in message