  • 1. Data: 2002-08-20 17:08:16
    Temat: Autoryzacja kart w internecie w UE
    Od: "NSX" <n...@a...waw.pl>

    Witam

    Czy zna moze ktos z Was centra autoryzacji kart platniczych w internecie w
    Unii Europejskiej?
    Tak jak w Polsce jest ECard czy Pocard? Chcialbym aby userzy mojego serwisu
    placili w Euro,
    raczej nie zmusze Niemca aby zaplacil w PLN. Zbyt mocno sie zleknie :)

    Pozdrawiam
    NSX

  • 2. Data: 2002-08-20 20:08:04
    Temat: Re: Autoryzacja kart w internecie w UE
    Od: "T-i-X" <t...@p...onet-nspam.pl>

    Użytkownik "NSX" <n...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    serwisu
    > placili w Euro,
    > raczej nie zmusze Niemca aby zaplacil w PLN. Zbyt mocno sie zleknie :)

    To ja się jeszcze dołaczę do pytania, bo nie wiem jak dokładnie wygląda
    procedura rozliczania transakcji.
    Czy przy takim układzie jak wyżej opisany (jeśli w ogóle jest możliwy) nie
    wyskoczy przypadkiem gdzieś po drodze jeszcze przelew SWIFTem ?
    Zakładając oczywiście, że odbiorca płatności ma konto w polskim banku.

    pozdr.Pix