  • 1. Data: 2013-01-15 17:46:18
    Temat: Arbiter Bankowy - jak się skontaktować?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Próbowałem się dzisiaj dodzwonić przez praktycznie cały dzień (z 5 razy
    jak nie lepiej aż mi ucho zwiędło) na numer z tej strony:
    http://www.zbp.pl/site.php?s=MDAwODU4
    ale nic z tego echo. Maila ani żadnego innego kontaktu nie ma.
    Zamknęli czy imieniny jakieś ważne dzisiaj? ;)
    Moja sprawa, która już leży od 11.2010 mogłaby w końcu wskoczyć na
    wokandę, więc chciałem się dopytać.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-01-15 18:34:26
    Temat: Re: Arbiter Bankowy - jak się skontaktować?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > http://www.zbp.pl/site.php?s=MDAwODU4
    > ale nic z tego echo. Maila ani żadnego innego kontaktu nie ma.

    a...@z...pl

    albo

    a...@z...pl

    spróbuj.