  • 21. Data: 2003-12-15 10:55:17
    Temat: Re: [Amex Mille] dziwne rzeczy
    Od: "MilleWorker" <d...@W...gazeta.pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Wilczek"

    Millenium nie będzie wydawać Amexow (nie będzie logo), ale będzie prowadzić
    rachunki do ktorych beda powiazane Amexy wydawane przez ... chyba Amex.

    "... ludzie nie mówią tego co myślą,
    tylko myślą co mają powiedzieć ..."
    DjDejna, ..kiedyś przy piwku

  • 22. Data: 2003-12-15 10:55:27
    Od: "MilleWorker" <d...@W...gazeta.pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Wilczek"

    Millenium nie będzie wydawać Amexow (nie będzie logo), ale będzie prowadzic

  • 23. Data: 2003-12-15 10:55:40
    Od: "MilleWorker" <d...@W...gazeta.pl>

  • 24. Data: 2004-01-04 10:04:19
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Odp z Millennium którą dziś dostałem przez Millenet:

    Panie Jarosławie,

    sytuacja ta wynikała z blednie przysłanych rozliczeń z American Express co
    spowodować ten błąd. Na rachunku Pana nastąpiła korekta zwrotu nadpłaconej
    kwoty.

    Z poważaniem,

    --

    JaKi

  • 25. Data: 2004-01-04 10:07:39
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bt8ofd$kp7$...@i...gazeta.pl,
    JaKi <j...@g...pl>:
> [...]
    >
    > sytuacja ta wynikała z blednie przysłanych rozliczeń z American
    > Express co spowodować ten błąd. Na rachunku Pana nastąpiła korekta

    Co tak familiarnie Millenium do Ciebie się zwracać? :)

    --
    Robert

  • 26. Data: 2004-01-04 10:13:33
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co tak familiarnie Millenium do Ciebie się zwracać? :)

    Ja nie wiedzieć :)

    --
    JaKi

  • 27. Data: 2004-01-04 11:03:01
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie wiedzieć :)

    To ty im zacznij per Drogie Millennium :-)

    Albo pod koniec maila: pozdrowienia dla Pana Bogusława [Kotta] :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info