  • 1. Data: 2013-02-21 12:37:29
    Temat: AliorSync-szablony platnosci?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Widze, ze nie dziala ani usuwanie ani modyfikacja szablonow? Czy to juz taki
    standard na stale?

  • 2. Data: 2013-02-21 22:15:58
    Temat: Re: AliorSync-szablony platnosci?
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Widze, ze nie dziala ani usuwanie ani modyfikacja szablonow? Czy to juz taki
    > standard na stale?

    Podobno można to zrobić w serwisie mobilnym, ale jeszcze nie testowałem.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2013-02-22 21:30:39
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu czwartek, 21 lutego 2013 22:15:58 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
> [...]

    W *aplikacji* mobilnej Alior Sync można tylko *usunąć* niedający się usunąć szablon.

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 4. Data: 2013-02-26 07:08:01
    Od: Splinter <s...@c...pl>

    W dniu 2013-02-21 12:37, Krzysztof pisze:
    > Widze, ze nie dziala ani usuwanie ani modyfikacja szablonow? Czy to juz taki
    > standard na stale?

    Kiedyś miałem ten problem i na czacie kazali włączyć, czy też aktywować
    bodajże Menedżera Finansów, no i to cudownie pomogło - szablony zaczęły
    się edytować.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 5. Data: 2013-02-26 07:34:54
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-26 07:08, Splinter napisał(a):

    > Kiedyś miałem ten problem i na czacie kazali włączyć, czy też aktywować
    > bodajże Menedżera Finansów, no i to cudownie pomogło - szablony zaczęły
    > się edytować.

    Tzw. "BIG DATA" kazali Ci włączyć ;) Bez tego Alior Sync nie działa...

    --
    TrzyLinie