  • 1. Data: 2010-05-17 21:53:00
    Temat: Alior - rozwiazanie umowy.
    Od: MK <m...@i...pl>

    Przymierzam sie do rozwiazania umowy z Aliorem. Nie bardzo chce mi sie
    biegac do oddzialu zeby zlozyc dokumenty, wiec szukam innego sposobu.
    W umowie ramowej jest mowa o skladaniu oswiadczen woli w nastepujace
    sposoby: na pismie, na ekranie dotykowym, w bankowosci internetowej,
    poprzez deklaracje ustna itd. Samo zas rozwiazanie umowy ramowej musi
    byc na pismie. Oznacza to, ze teoretycznie umowe karty kredytowej moge
    wypowiedziec skladajac oswiadczenie ustne w rozmowie z call center.
    Zastanawiam sie co zrobic z umowa ramowa, czy nie jest wystarczajacym
    przeslanie faksu (czy warunek 'na pismie' zostanie spelniony?), a moze
    olac to i niech sobie wisi, a jak sie kiedys zdecyduje ponownie na
    jakis produkt Aliora to wystarczy kilka klikniec... Podobnie mam w
    BZWBK, gdzie zamknalem karte ponad 3 lata temu a dostep ciagle mam :).

    MK

  • 2. Data: 2010-05-17 22:16:38
    Temat: Re: Alior - rozwiazanie umowy.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:
> [...]
    > jakis produkt Aliora to wystarczy kilka klikniec... Podobnie mam w
    > BZWBK, gdzie zamknalem karte ponad 3 lata temu a dostep ciagle mam :).

    ma być wypowiedziana w tej samej formie, w której została zawarta.
    Możesz wysłać listem jak ci się chce biegać na pocztę, lub pobiegać za
    podpisem kwalifikowanym.

  • 3. Data: 2010-05-17 22:21:17
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 18 Maj, 00:16, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > ma być wypowiedziana w tej samej formie, w której została zawarta.
    > Możesz wysłać listem jak ci się chce biegać na pocztę, lub pobiegać za
    > podpisem kwalifikowanym.

    Ale ktora? Skoro w umowie jest mozliwosc skladania oswiadczen woli
    innymi sposobami to nie przeszkod zeby z tego skorzystac, chyba, ze
    jest jakis mi niesnzny przepis wyzszej rangi, ktory na to nie zezwala.
    Poszukam chyba jeszcze interpretacji, bo do poczty jeszcze wieksza
    niechec czuje, a na podpis kwalifikowany nie namawiaj jak nie masz
    pewnosci, ze potrafia go obsluzyc :).

    MK

  • 4. Data: 2010-05-17 23:04:48
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > jakis produkt Aliora to wystarczy kilka klikniec... Podobnie mam w
    > BZWBK, gdzie zamknalem karte ponad 3 lata temu a dostep ciagle mam :).

    Bo?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 5. Data: 2010-05-18 05:34:38
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 18 Maj, 01:04, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > Bo?

    A o co pytasz?
    Z Aliorem sie rozstaje, bo reklamacje wpadaja do nich jak w czarna
    dziure. Tylko Toyota ze znanych mi bankow moze sie z nimi rownac.

    MK

  • 6. Data: 2010-05-18 06:24:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 17 May 2010 14:53:00 -0700, MK napisał(a):

    > Przymierzam sie do rozwiazania umowy z Aliorem. Nie bardzo chce mi sie
    > biegac do oddzialu zeby zlozyc dokumenty, wiec szukam innego sposobu. W
    > umowie ramowej (...)

    Jeżeli taka umowa nie będzie skutkowała jakimś telefonami z ofertami,
    tudzież mailowym atakiem, to wydaje mi się, że może sobie być a nóż się
    za jakiś czas A z czymś wyrwie i wtedy tak jak napisałeś klik, klik i
    załatwione.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-05-18 07:24:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 17 May 2010 14:53:00 -0700, MK napisał(a):

    > Zastanawiam sie co zrobic z umowa ramowa, czy nie jest wystarczajacym
    > przeslanie faksu (czy warunek 'na pismie' zostanie spelniony?),

    Jeśli nigdzie nie jest zastrzeżone "pod rygorem nieważności", to
    przesłanie pisma faksem jest OK.

    Natomiast ja mam innego rodzaju wątpliwość -- prawo bankowe mówi "na
    piśmie", podczas gdy kc "w formie pisemnej". Więc całkiem możliwe, że tu
    jednak musi być *na* piśmie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl