  • 1. Data: 2009-07-17 08:13:17
    Temat: Alior - przeniesienie karty i zamknięcie starej
    Od: mucher <m...@g...com>

    No właśnie - przeniosłem kartę w kwietniu, olałem zamknięcie starej
    i... od wczoraj dodzwaniają się do mnie z przypomnieniem o papierach i
    grożą zablokowaniem obecnych.

    Z tego co pamiętam Olgierd pisał, że zignorował zamykanie starej przy
    przenosinach i nic się nie działo - czyżbym ja trafił na jakiegoś
    służbistę? Ma ktoś jakieś inne doświadczenia?

    mucher

  • 2. Data: 2009-07-17 08:17:08
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "mucher" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    Ja miałem analogiczną sytuację w ING. Powiedziałem że jak chcą to niech
    zastrzegają ich kartę, ja starej nie zamykam. Od tego momentu już nie
    zadzwonili. Jak byłoby w Aliorze trudno powiedzieć, mógłbyś przetestować. :)

  • 3. Data: 2009-07-17 08:26:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zastrzegają ich kartę, ja starej nie zamykam. Od tego momentu już nie
    > zadzwonili. Jak byłoby w Aliorze trudno powiedzieć, mógłbyś

    przetestuj - bedziemy wiedzieli jak to wyglada w praktyce, w ING
    namawiali do przyniesienia zaswiadczenia o zamknieciu starej karty,
    kartę co prawda zamknąłem, ale płatnego zaswiadczenia juz nie
    przynioslem i nie bylo problemu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-07-17 08:51:47
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    mucher pisze:

    > Z tego co pamiętam Olgierd pisał, że zignorował zamykanie starej przy
    > przenosinach i nic się nie działo - czyżbym ja trafił na jakiegoś
    > służbistę? Ma ktoś jakieś inne doświadczenia?

    Olgierd jest w Aliorze "persona grata", więc nie ma co się odnosić do
    tego jak go tam traktują. Nie zdziwiłbym się, gdyby nic się nie działo
    nawet jakby karty nie spłacał ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 5. Data: 2009-07-17 09:47:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 10:51:47 +0200, Sebcio napisał(a):

    > Olgierd jest w Aliorze "persona grata", więc nie ma co się
    odnosić do
    > tego jak go tam traktują. Nie zdziwiłbym się, gdyby nic się nie działo
    > nawet jakby karty nie spłacał ;-)

    LOL :-)
    Spłacam, ale faktycznie chyba mam monitoring jakiś ;-) bo mi reklamacje
    Sam Pan Dyrektor rozpoznaje i nawet dzwoni z wyjaśnieniami ;-)

    Na przyniesienie zaświadczenia o zamknięciu mBankowej nie nalegali, i tak
    bym nie przyniósł ;-) i pewnie też bym zareagował olewką (zresztą tak sie
    zapowiadałem mojej bankierce), ale faktem jest, że w umowie jest coś o
    jakiejś karze chyba nawet.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 6. Data: 2009-07-17 11:37:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 01:13:17 -0700, mucher napisał(a):

> [...]
    > przenosinach i nic się nie działo - czyżbym ja trafił na jakiegoś
    > służbistę? Ma ktoś jakieś inne doświadczenia?

    Skoro podpisałeś umowę i się zobowiązałeś to teraz dotrzymaj jej
    warunków. Chyba proste?

    Xenocide