    From: Borneq <b...@a...hidden.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Alior TMobile
    Date: Tue, 9 Jan 2018 13:47:38 +0100

    Jak całkiem niedawno (2 lata temu) zakładałem w Aliorze, to miał 10
    darmowych szybkich przelewów. Poza tym dostałem kredyt (tylko wymagało
    pewnych zaświadczeń o dochodach) na 2000 na rok z niższym
    oprocentowaniem niż gdziekolwiek, raczej bez oprocentowania tylko opłaty
    stałe.
    Obecnie jednak nie ma darmowych szybkich przelewów a na nich mi zależy.
    Najbardziej wnerwiające jest to że wszystkiego nie można załatwić przez
    internet, trzeba dzwonić i ta procedura weryfikacji.
    Imię, nazwisko - ok ,
    dalej telefon - mam dwa, ale tu mogę wiedzieć na który przychodzą sms-y
    potem konto mailowe - tu ryzyko że wskażę nie to,
    a potem trudne pytania na temat banku.
    Wystarczy że na jedno źle się odpowie, cała procedura weryfikacji odpada
    i nie wiadomo na które jest źle.
    A trzeba odczekać swoje gdy dzwoni się do Alior TMobile.
    Poza tym zmienili beznadziejnie interfejs www.