  • 61. Data: 2011-03-07 17:55:30
    Temat: Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-03-07 18:51, neoniusz pisze:

    > Juz wydanych kart (mam nadzieje) nie wypowiedza ;) A jak niedlugo
    > wszyscy dojdziemy do 100k limitu, to nie bedzie o czym rozmawiac.
    > A podobnie bylo z "ukrytymi polami". Napisalem tutaj, ktos skopiowal na
    > forum mbanku i troche to poprawili, tzn. pousuwali opisy.

    W tym czasie google zaindeksował jesczcze wersję z opisami pól, więc
    sobie (dla potomnych ;) ) zapisałem na dysku... nadal zgadzają się kody
    pól (typy 00_00_30) więc nadal można sobie różne parametry 'odszyfrować'

    Wracając jeszcze do systemu mBąka to właśnie przeczytałem wypowiedź
    mRadnego ssaka i się nieco przeraziłem:

    Problem polega m.in. na tym, że system liczy te oferty nie weryfikując
    zbytnio klienta, patrzy tylko na historię rachunku, nie biorąc pod uwagę
    innych parametrów (BIK i różne takie). Ale jest szansa, że może się to
    trochę poprawi i oferty będą brały pod uwagę więcej elementów niż tylko
    historię eKonta... :)

  • 62. Data: 2011-03-07 18:06:12
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Sralior tez cos walczy z oplatami za karte i blokowaniem. Ostatnio
    >zauwazylem, ze karta sie magicznie aktywowala w ostatnim dniu miesiaca,
    >kiedy to miala byc pobrana oplata. Teraz juz calkiem z niej zrezygnowalem,
    >zastrzeglem i zegnam sie z fachoffcami.

    A mi w lutym się udało. Wisiała "do aktywacji" na koniec miesiąca, po
    pierwszej wypłacie (1 marca) dalej tak samo, po kolejnej (2 marca) była już
    aktywna. W systemie nie aktywowałem, może "aktywacja z zapalnikiem
    czasowym?"

  • 63. Data: 2011-03-07 18:08:49
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-03-07 18:40, neoniusz pisze:
    > Jak przyjdzie moja VP, to przez ekonto przeleci troche wiecej. Zobaczymy
    > co wtedy bedzie ;)

    Nic nie będzie. Ja co jakiś czas dostaję ofertę na 100k, a limitu KK nie
    chcą podnieść nawet o 5-10k. Mam dwie karty VP oraz VG. Sumaryczne
    limity znacznie poniżej owych magicznych 100k.

    Bank twierdzi, że nie mam zdolności, a nawet jak liczę to z
    uwzględnieniem "nowych rekomendacji" to i tak wychodzi mi, że powinienem
    móc dostać jeszcze sporo limitu.

  • 64. Data: 2011-03-07 18:08:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-07 18:55, osa pisze:
> [...]
    > pól (typy 00_00_30) więc nadal można sobie różne parametry 'odszyfrować'
    >
    > Wracając jeszcze do systemu mBąka to właśnie przeczytałem wypowiedź

    Taa, ale wiesz co ci mRadni czasem pisza - bzdety (jak np. pisales na
    forum o podpisywaniu smsami i gosc sie upieral, ze sa 2 smsy).

    Mnie zastanawia inna kwestia. Mianowicie czy ktos (jakis dziwny urzad)
    nie zainteresuje sie skad np. mam takie pieniadze jesli bede obracal
    kwotami w granicach maksymalnych limitow KK przez BC i na innych kontach
    (i lokatach), gdzie z tych pieniedzy leca % i zarabiaja. Mimo wszystko
    wydaje mi sie to w 100% zgodne z prawem.

  • 65. Data: 2011-03-07 18:09:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-07 19:06, mx pisze:
> [...]
    > pierwszej wypłacie (1 marca) dalej tak samo, po kolejnej (2 marca) była
    > już aktywna. W systemie nie aktywowałem, może "aktywacja z zapalnikiem

    Hehe, a jak dzis wypowiadalem KK, to gosc nawet nie zapytal o powod,
    tylko ze stoickim spokojem podal papierek do podpisu ;)

  • 66. Data: 2011-03-07 18:17:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-07 19:08, Simple Man pisze:

    > Nic nie będzie. Ja co jakiś czas dostaję ofertę na 100k, a limitu KK nie
    > chcą podnieść nawet o 5-10k. Mam dwie karty VP oraz VG. Sumaryczne
    > limity znacznie poniżej owych magicznych 100k.

    Mnie w ogole nie pojawiala sie oferta na KK, ale jak wszedlem we wnioski
    o KK, to wyskoczylo, ze moge dostac te wspomniana wczesniej karte, ktora
    dostalem. Podobnie nie pisali nic o podniesieniu limitu, dopiero jak
    wszedlem w zakladke "podnies limit na KK" to tam bylo, ze moge VC
    zmaksowac. Teraz w tej kategorii odnosnie "podwyzszania limitu" pojawila
    sie tez nowa VP, ktorej jeszcze nie dostalem, ale wywala, ze "nie mozesz
    podniesc limitu tej karty". A sumaryczny limit uzyskany w tym momencie
    mam 70k (od piatku, czyli poczatku tego watku sie to zrobilo z 10k
    limitu) przy ofercie na odnawialny 39k, gotowkowy 100k, sredni wplyw
    wyliczyli w okolicach 15k.

  • 67. Data: 2011-03-07 18:32:56
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

> [...]
    > dostalem. Podobnie nie pisali nic o podniesieniu limitu, dopiero jak
    > wszedlem w zakladke "podnies limit na KK" to tam bylo, ze moge VC

    Może za szybko chcieliście zmienić? Od wydania karty lub ostatniego
    zwiększeniem limitu musi minąć miesiąc. A oferta na KK w OdC pojawia się
    chyba tylko jak klient nie ma.. ale jak się pojawi nowa oferta na KO lub
    KG to jest równoznaczne z dostępnym limitem na nową KK lub podwyższenie
    limitu... pod warunkiem że minął miesiąc ;)

    > Teraz w tej kategorii odnosnie "podwyzszania limitu" pojawila
    > sie tez nowa VP, ktorej jeszcze nie dostalem, ale wywala, ze "nie mozesz
    > podniesc limitu tej karty".

    Jeśli system pozwoli to... pozwoli za miesiąc, za szybko chciałbyś
    podnieść limit nowej karty ;)

    > A sumaryczny limit uzyskany w tym momencie
    > mam 70k (od piatku, czyli poczatku tego watku sie to zrobilo z 10k
    > limitu) przy ofercie na odnawialny 39k, gotowkowy 100k

    Perpetum mobile :D

  • 68. Data: 2011-03-07 18:37:36
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-03-07 19:08, neoniusz pisze:

    > Taa, ale wiesz co ci mRadni czasem pisza - bzdety (jak np. pisales na
    > forum o podpisywaniu smsami i gosc sie upieral, ze sa 2 smsy).

    Wiem wiem... ale chyba zdarza im się pisać do rzeczy ;) Oby...

> [...]
    > (i lokatach), gdzie z tych pieniedzy leca % i zarabiaja. Mimo wszystko
    > wydaje mi sie to w 100% zgodne z prawem.

    Teoretycznie 'służby' mogą się zainteresować, jeśli bank zgłosi to jako
    podejrzane transakcje... wtedy drukujesz im przelewy wychodzące z KK i
    przychodzące z konta... tytuły się zgadzają więc wiadomo skąd kasa... a
    po co ta kasa? Na inwestycje, a podatek od zysków płacisz (lub nie...
    błąd który chyba chcą naprawić w MF) za pośrednictwem banku więc jesteś
    czysty... jedynie to tylko bank może wypowiedzieć Ci umowę KK, bo takie
    jest święte prawo strony umowy.

  • 69. Data: 2011-03-07 19:59:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    neoniusz <n...@j...org> writes:

> [...]
    > sobie tam co miesiac kilkanascie tysiecy po kilka razy. Dzis pojawila
    > sie nowa oferta, z limitem 50k na odnawialny (i KK) i 100000 na
    > gotowkowy. No to jazda, zlozylem wniosek na maksymalny limit. Po 6 min
    > SMS, zebym zatwierdzil umowe smsem, bo jest gotowa. Wlasnie podpisalem
    > i mam komunikat:
    > "Dziękujemy za zawarcie Umowy kredytu o korzystanie z karty
    > kredytowej. Zgodnie z wnioskiem i zawartą Umową kredytu o numerze:
    > BCSxxxxxxxx karta kredytowa zostanie wydana."
    > I w taki prosty sposob mozna zrobic cos z doslownie niczego ;)

    Wcale nie z niczego, wez pod uwage, ze dla bardzo wielu osob kilkanascie
    kzl to jest nieosiagalna kwota.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 70. Data: 2011-03-07 20:37:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Wcale nie z niczego, wez pod uwage, ze dla bardzo wielu osob kilkanascie
    > kzl to jest nieosiagalna kwota.

    Faktycznie, moze byc nieosiagalna.
    Ja swoja pierwsza karte z mbanku dostalem bodajze w 2007 roku "za
    podpis" (http://www.mbank.pl/kartazapodpis/), bez proszenia, blagania i
    zaswiadczen, tez niewiele posiadajac. A nie uzywalem tego konta prawie
    wcale. I to wystarczylo, zeby je jakos rozmnozyc.