  • 11. Data: 2012-12-21 17:37:46
    Temat: Re: zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > A tobie co dolega? Analfabetyzm wtórny?

    I kto to mowi, hehe...

  • 12. Data: 2012-12-21 17:53:33
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 21 grudnia 2012 17:11:47 UTC+1 użytkownik Krzysiek napisał:

    > Linie lotnicze maja MCC z zakres 3000 - 3299
    >
    > choc nie wiem czy wszystkie, nie wiem jaki ma Wizzair. ale sieciowe chyba
    wszystkie. Ryanair ma 3246.

    Dziękuję za info.

    Do wizzaira mam dedykowaną kartę citi pozwalającą uniknąć płacenia prowizji. Jest
    lepszą opcją niż zwrot 5%, bo ile to jest zwrotu z kilkudziesieciu zł ;)

    > w sumie pewnie beda dalej wykluczac i niedlugo zostanie tylko "zakup niebieskiego
    arbuza, w sklepie internetowym na Grenlandii"

    Być może, chociaż wydaje mi się, że w pierwszej kolejności będą nakładać niższy
    kwotowy limit zwrotu. W innych bankach jest 30-50zł a sync wyskoczył jak filip z
    konopii i teraz rozwiązuje z niewygodnymi klientami umowy.

    Mam w planach wylot za ocean to chętnie i bez skrupułów skubnąłbym jeszcze synka na
    kilka stówek poki jeszcze wystawia piórka.

  • 13. Data: 2012-12-21 21:52:47
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 21 grudnia 2012 17:53:33 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:

    > Mam w planach wylot za ocean to chętnie i bez skrupułów skubnąłbym jeszcze synka na
    kilka stówek poki jeszcze wystawia piórka.

    trzeba tez brac pod uwage ze alior (czyli takze sync) ma takie sobie kursy EUR wiec
    kupujac nie w PLN (jak dotad wszystkie drozsze bilety kupowalem w GBP albo EUR) ten
    zwrot 5% wcale nie daje az 5%...

  • 14. Data: 2012-12-25 15:20:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@w...pl> 9...@g...co

    > Jak w temacie.

    : O jakim jaku w temacie nas informujesz?
    : Chodzi o zwierzę czy samolot?
    : Napisz o tym coś więcej, o jaki
    : bank chodzi, gdzie ten jak jest
    : umieszczony, itd...

    W temacie jest mowa o lataniu. Czy zwierzę zwane jakiem
    potrafi latać? Chyba nie, choć mieszka wysoko, zatem
    chodzi o samolot -- to oczywiste. ;)

    > Czy po ostatnich obostrzeniach regulaminowych Sync zwraca
    > 5% za zakup biletów lotniczych płacąc kartą przez internet?

    : Sync nigdy nie zwracał pięciu procent płacąc kartą przez
    : internet, to jakiś niewyobrażalny idiotyzm by był. Zawsze
    : po prostu zwrot był księgowany na koncie.

    Zawsze? Raczej nie. :) Ileż to razy trzeba było upominać się
    reklamacyjne o zwroty...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-12-25 15:22:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Hołda" 3...@g...co

    : Starsi słuchacze Trójki doskonale rozumieją tą konwencję:
    : "Będąc młodą lekarką, przyszedł do mnie pacjent..."

    Wszedł raz do mej przychodni pacjent. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'