  • 1. Data: 2003-04-17 18:46:45
    Temat: zmykam z ING do Multibanku
    Od: "Kriiseek" <k...@b...gnet.pl>

    Uciekam z ING Standard 2 doMultibank my. Przesadzili z tymi podwyżkami i po
    5 latach wspolpracy juz moich pieniedzy nie zobacza. Wybralem Multi My, nie
    wiem czy dobrze, bo na pytanie pani w Multi kiedy byla ostatnia podwyzka
    oplat za ror, odparla ze jeszcze nie bylo, ze sa takie od poczatku. I tu mi
    kopara opadla, bo znajac banki, Multi poczeka pare miesiecy, zgarnie
    klientow odchodzacych z innych bankow, i sam lupnie podwyzkami. Ogolnie
    niedrogi ror i VE + internet z przelewami za free + ew. KK to wsio czego
    pragne od banku i wszelkie ubezpieczenia mnie nie interesuja.

    A moze macie jakies uprzedzenia do Multi juz teraz? Bo jezeli tak to
    zostanie mi "nieszczesny" Lukas (a propos Lukasa to tez nie przedluzam tam
    KK, wole na przekor zaplacic nawet troche wiecej gdzie indziej, ale tym
    cwaniakom nie dam sie - zrobili wczesniej promocje i mysla teraz ze machna
    ludzie reka i latwo przelkna podwyzke)

    dzieki za wszystkie odpowiedzi (podpowiedzi) odnosnie Multi

    kriiseek

  • 2. Data: 2003-04-17 20:09:21
    Temat: Re: zmykam z ING do Multibanku
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Apr 2003 20:46:45 +0200, "Kriiseek"
    <k...@b...gnet.pl> wrote:

> [...]
    >cwaniakom nie dam sie - zrobili wczesniej promocje i mysla teraz ze machna

    =====
    dobrze robish :) slaski to kwas a multi miodzio :)
    co prawda mam konto zarowno tu jak i tu :) ale o wiele lepszy for me
    is multi... 300 zl za sama twarz,, free przelewy, konkretna i wygodna
    www obsluga.. miod :)

    wald

  • 3. Data: 2003-04-18 06:25:07
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Kriiseek napisał(a) w wiadomości: ...
    >Uciekam z ING Standard 2 doMultibank my. Przesadzili z tymi podwyżkami...

    Tez zamykam konto w ING -taryfa2, prowizje ustawili tak aby wymusic placenie
    taryfy komfort- 15zl/mies. a to troche za duzo.
    Posiadam Lukasa-ekonto pro. Przy 5tys. na jakiejs lokacie ktorej nie ruszam
    powoduje ze mam prowadzenie konta za 0zl, przelewy do innego banku 0zl, a to
    w zupelnosci wystarcza, karta VE- bezplatnie na 2 lata(bezplatne bankomaty
    BZWBK oraz Euronet). Pozyczkami i debetami nie jestem zainteresowany.
    Funkcjonalnosc konta wieksza niz w mBanku. Dopelnieniem emax + ekonto z
    mBanku i to mi wystarcza.

  • 4. Data: 2003-04-18 07:35:13
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Kriiseek wrote:

    rowniez zamykam konto w ING. Moj wybor padl na kombinacje Lucas+mBank (+LG
    ktore mam od dawna ale licze sie z jego zamknieciem po "modernizacji" jaka
    zrobi pewnie Nordea niszczac takie dobre konto...)

    D.

  • 5. Data: 2003-04-18 08:35:44
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktore mam od dawna ale licze sie z jego zamknieciem po "modernizacji" jaka
    > zrobi pewnie Nordea niszczac takie dobre konto...)

    Oh Dżi... To tak jak ja ... prawie
    Pomału też (po pięciu latach) wycofuję się z ING. Zamykam PZ, stałe zlecenia
    i in.
    Pozostaje tandem mBank+LGNet ale pewnie po uNordeaowieniu go trzeba się
    będzie przesiąść do Lukasa ...

    RJCz

  • 6. Data: 2003-04-18 09:07:20
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    zlecenia
    > i in.
    > Pozostaje tandem mBank+LGNet ale pewnie po uNordeaowieniu go trzeba się

    czy warto tak zmieniac konto na kilka miesiecy ?
    bo chyba nie ludzisz sie ze lukas wprowadzi oplaty za prowadzenie rachunku
    itp
    zwrot starych kart, wyobienie nowych
    odwolanie PZ i zlecen stalych, składanie nowych

    i tak co 6 miesiecy ?

  • 7. Data: 2003-04-18 09:22:54
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    PiotR wrote:

> [...]
    > rachunku itp
    > zwrot starych kart, wyobienie nowych
    > odwolanie PZ i zlecen stalych, składanie nowych

    no coz - 6 miesiecy w ING to 36zl za prowadzenie plus oplaty za przelewy.
    Przez nastepne 6 miesiecy mozna bedzie przeniesc sie do innego banku. Czy
    warto za 100zl rocznie 2 razy w roku zmieniac bank ? Wg mnie warto. A wg
    ciebie ?

    D.

  • 8. Data: 2003-04-18 09:48:32
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Dave napisał:

> [...]
    > warto za 100zl rocznie 2 razy w roku zmieniac bank ? Wg mnie warto. A wg

    A do tego co pol roku definiowanie od nowa platnosci i zlecen stalych,
    aktywowanie konta, zabawy z PINami, przyzwyczajanie sie do nowej
    obslugi, itp, itd. A ile w tym czasie moglbys zrobic innych ciekawszych
    rzeczy?

    Nie warto, nie warto i jeszcze raz nie warto. Chyba ze poza kasa sa
    jeszcze inne powazne powody. Wtedy warto sie powaznie zastanowic.

    Bartol

  • 9. Data: 2003-04-18 10:09:42
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > A do tego co pol roku definiowanie od nowa platnosci i zlecen stalych,

    nie korzystam ze zlecen stalych. Zawsze place przelewami. Definiowanie nie
    stanowi zadnego problemu.

    > aktywowanie konta, zabawy z PINami, przyzwyczajanie sie do nowej
    > obslugi, itp, itd. A ile w tym czasie moglbys zrobic innych
    > ciekawszych rzeczy?

    za 100zl rocznie moge sie pobawic ta 1h :-)

    > Nie warto, nie warto i jeszcze raz nie warto. Chyba ze poza kasa sa
    > jeszcze inne powazne powody. Wtedy warto sie powaznie zastanowic.

    Razi mnie cala polityka banku i sukcesywne podnoszenie oplat. Przy 10
    przelewach miesiecznie koszt obslugi konta standard to 16zl/m-c i prawie
    200zl rocznie. Wybacz ale mi szkoda tej forsy.

    D.

  • 10. Data: 2003-04-18 10:54:58
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    >no coz - 6 miesiecy w ING to 36zl za prowadzenie plus oplaty za przelewy.
    >Przez nastepne 6 miesiecy mozna bedzie przeniesc sie do innego banku. Czy
    >warto za 100zl rocznie 2 razy w roku zmieniac bank ? Wg mnie warto.

    Chyba uzbiera sie wiecej, bo w INGBSK, zeby normalnie korzystac z konta
    przez 6-m to wydatek-15x6=90zl. Za taka sume chyba warto zmieniac konto co
    1/2 roku.