    From: Marcin <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "zmartwychwstanie" konta USD w Pekao.
    Date: Fri, 17 Sep 2010 00:56:44 -0700 (PDT)

    Witam,

    Wlasnie pare dni temu dostalem niemila przesylke z Pekao sa. Podobno
    jestem im winien cos ponad $60. Klopot taki, ze ja z tym bankiem nigdy
    nie mialem do czynienia. No moze niekoniecznie, jakies 10 lat temu
    mialem konto i karte charge w USD w BPH i pewnie to to zombee.
    Na 99.98% jestem pewien, ze zamykalem konto i nawet kazali mi oddac
    karte - a ze bylo to jakie 8 lat temu do jakichkolwiek dokumentow to
    potwierdzajacych bedzie mi ciezko sie doszujkac, zwlaszcza ze od
    tamtego momemtu przeprowadzalem sie pewnie z 6 razy, Najlepsze, ze nie
    przypominam sobie zadnej wczesniejszej korespondencji do Pekao/BPH.
    Oczywiscie zlozylem reklamacje telefoniczna, bo do oddzialu gdzie
    konto bylo zakladane mam daleko, gorzej, od jakichs 4 lat przestalem
    byc nawet rezydentem w PL....Zobaczymy co mi odpowiedza. $60 to
    stanowczo za duzo, zeby im podarowac. Poza tym jak ja mam im to
    wplacic? Osobiscie nie dam rady, przelewy USD niestety sa duzo drozsze
    niz EUR SEPA.

    Czy ktos spotkal sie z podobnym "wskrzeszeniem" konta o ktorym sie
    zupelnie zapomnialo? Cos pomieszali przy transferez klientow BPH-
    >Pekao ? I dlaczego dopiero teraz sobie przypomnieli? Fuzja bankow
    byla juz chyba dosc dawno.

    Pozdrawiam,
    Marcin