  • 1. Data: 2004-03-23 09:15:22
    Temat: zabezpieczenie kredytu mieszkaniowego.
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    Witam,
    Mam nastepujace pytanie:
    Czy zabezpieczenie kredytu mieszkaniowego: 90.000 (koszt mieszkania 150.000)
    takie jak:
    hipoteka + weksel + ubezpieczenie na zycie kredytobiorcy (120% kwoty
    kredytu) + zyranici - to nie za duzo?
    Nie wiem dlatego pytam, a moze to standard.

    Pozdrawiam
    JM

  • 2. Data: 2004-03-23 09:34:08
    Temat: Re: zabezpieczenie kredytu mieszkaniowego.
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Jacek Marek wrote:
> [...]
    > takie jak:
    > hipoteka + weksel + ubezpieczenie na zycie kredytobiorcy (120% kwoty

    U mnie (70 tys kredytu) była hipoteka + weksel + ubezpieczenie do czasu
    wybudowania + żyranci (tutaj bank to nazwał osobami iorącymi wspólnie ze
    mną kredyt).

    Tak więc tylko ubezpieczenia na życie nie musiałem brać.

    reik.

  • 3. Data: 2004-03-23 09:46:45
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Marek" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    150.000)
    > takie jak:
    > hipoteka + weksel + ubezpieczenie na zycie kredytobiorcy (120% kwoty

    Żyranci to chyba tylko do czasu wpisu hipoteki, bo potem to po co?
    Zamiast żyrantów można ubezpieczyć kredyt.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2004-03-23 10:19:20
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "Jacek Marek", używający adresu <n...@i...pl>
    napisał:
> [...]
    > kredytu) + zyranici - to nie za duzo?
    > Nie wiem dlatego pytam, a moze to standard.

    A jak ze zdolnoscia kredytowa? Moze z tego powodu?

    Ja, jako, ze kupowalem mieszkanie na spolke z narzeczona pracujaca na czas
    okreslony nie mialem takowej (kredyt tez jest wspolny, ale liczyly sie tylko
    moje dochody), wiec musialem wziac wspolkredytobiorcow w postaci rodzicow
    narzeczonej. Ale wtedy juz o zadnym ubezpieczeniu na zycie nie bylo mowy.
    Kredyt byl tylko ubezpieczony na czas dokonania wpisu do hipoteki. Weksel to
    chyba standard.

    IMHO hipoteka + weksel + bezwarunkowa dyspozycja poddania sie egzekucji
    przez wszystkich kredytobiorcow to i tak juz bardzo duzo zabezpieczen.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 5. Data: 2004-03-23 12:29:20
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    Lopez wrote:
    > Grupowicz "Jacek Marek", używający adresu <n...@i...pl>
    >>

    > A jak ze zdolnoscia kredytowa? Moze z tego powodu?
    Bez zdolnosci i tak nie dostaniesz...
    A wlasnie tam powinno byc jeszcze + ubezpieczenie kerdytu, zaponialem o tym
    tyle tego _juz_ jest ;-)

    JM

  • 6. Data: 2004-03-23 13:42:42
    Od: "Andrzej Boloczko" <a...@i...pl>

    "Jacek Marek" <n...@i...pl> wrote in message

    > Bez zdolnosci i tak nie dostaniesz...
    > A wlasnie tam powinno byc jeszcze + ubezpieczenie kerdytu, zaponialem o
    tym
    > tyle tego _juz_ jest ;-)

    Ja mialem zdolnosc i w BPH wystarczylo zabezpieczenie wpisem na hipoteke +
    weksel + ubezpieczenie mieszkania z cesja na bank (do czasu uzyskania wpisu
    do hipoteki ubezpieczenie kredytu)
    Pozdrawiam
    Andrzej B

  • 7. Data: 2004-03-23 14:34:09
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    Andrzej Boloczko wrote:
> [...]
    > hipoteke + weksel + ubezpieczenie mieszkania z cesja na bank (do
    > czasu uzyskania wpisu do hipoteki ubezpieczenie kredytu)

    Szczesciaz a ja to musze wszystko miec w Millenium, tfu Banku.

    Oj nie lubie ich.
    Pozdrawiam
    JM

  • 8. Data: 2004-03-23 15:01:39
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    Gorąco odradzam Millennium. Wziąłem kredyt mieszkaniowy 2 lata temu i gorzko
    żałuje. Błędne prowizje, błędne raty, błedy w dokumentach (nawet Sąd
    Wieczysty odrzucił dokumenty jako niepoprawne). Przez półtora roku nic nie
    robiłem tylko jeździłem wyjaśniać sprawy. Wszytsko tylko w oddziale i na
    każdym dokumencie konieczny podpis mój i żony. Zatem za każdym razem
    zwalnialiśmy się z pracy. Naprawdę przemyśl ten krok. Wiem, że warunki
    wyglądają nieźle, ale nie warto. Poza tym ode mnie nie chcieli żyrantów
    (tylko ubezpieczenie do czasu wpisu do KW).

    rsa127

  • 9. Data: 2004-03-23 15:54:02
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    rsa127 wrote:
    Hu, hu, hu.....
    za pozno jeszcze 5 lat z 6-ciu....

    Łączący się w bólu
    JM

    Ps. Juz mam zastrzezony nr tel. oddzialu i nie musze do nich lazic z byle
    bzdeta....

  • 10. Data: 2004-03-23 16:08:37
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    Zazdroszczę... ja jeszcze 28 z 30, ale planuje szybciej pozbyć się balastu.

    rsa127