  • 21. Data: 2004-02-05 21:23:49
    Temat: Re: wznowili mi karte w mbanku
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Thu, 5 Feb 2004 22:01:39 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:

    >Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości

    >Odnośnie wyglądu karty to może i tak, ale jeśli chodzi o termin ważności - 3
    >lata, to jest stanowcze przegięcie. Ja kartę najczęściej używaną i domyślną

    Przeciez oszczedzaja. ;) Zreszta mowilo im sie juz od samego poczatku, zeby co
    dwa lub trzy lata karty wydawali, zeby zmniejszyc koszty - tez tym razem
    klientow posluchali, tyle ze za pozno...

    >[VE inteligo] zmieniam najrzadziej raz na pół roku, bo jest po prostu
    >zniszczona od normalnego używania...

    Widac nieprawidlowo jej uzywasz. :P

    Czy jak karta sie zniszczy z zuzycia to trzeba w mbanku i inteligo placic za
    wydanie nowej?

  • 22. Data: 2004-02-05 21:28:31
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

> [...]
    > dwa lub trzy lata karty wydawali, zeby zmniejszyc koszty - tez tym razem
    > klientow posluchali, tyle ze za pozno...

    Dwa lata by starczyło.

    > Widac nieprawidlowo jej uzywasz. :P

    No. Zbyt często. :-)

    > Czy jak karta sie zniszczy z zuzycia to trzeba w mbanku i inteligo placic
    za
    > wydanie nowej?

    mBank - całe 0,00 PLN, inteligo - bodajże 1,59 PLN.

    Jak mi się zdrapał numer karty jeszcze w Millennium dobrych kilka lat temu,
    to reklamowałem jakość karty [słabo numer był odbity i zeszło szybciutko].
    Trudno powiedzieć, czy zunali, czy nie, bo to były jeszcze czasy, kiedy
    Millennium to nie był dobry bank i wszyscy na nim psy wieszali, a tak
    namieszali wtedy z tą opłatą, że samemu się pogubili i ostatecznie nikt nic
    nie wiedział. O odpowiedzi oczywiście nie było co marzyć...
    A reklamowałem, bo opłata wynosiła chyba 30 PLN, czy jakoś tak... Albo 15,
    sam nie wiem...

    W inteligo nawet nie chce mi się kłócić dla tej kwoty, poza tym ich karty są
    wykonane dobrze, tylko się po prostu zużywają...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 23. Data: 2004-02-05 21:28:55
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Thu, 5 Feb 2004 22:23:02 +0100, "xfenit" <o...@b...pl>
    wrote:

    >devnull:

    >krotko mowiac zarzad to zbieranina amatorow i sami sobie stryczke kreca;
    >tak?

    Skoro wyniki finansowe maja tak slabe, ze BRE jest wymieniany przez gazety jako
    drugi w kolejnosci do upadlosci po KB, to mozna stwierdzic, ze zarzadzali zle.
    No a rada nadzorcza z generalem Gromoslawem Czempinskim to niby taka zawodowa?

  • 24. Data: 2004-02-06 09:28:42
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Pytanie dodatkowe do autora wątku.

    Wysyłałeś do mbanku nową umowę o kartę VE czy Ci ją przysłali ?

    Bo ja jakoś nigdy nie zostałem poinformowany przez mbank, że mam taką
    umowę dosłać, albo że mi przyślą, a już niedługo mi się karta do
    eKonta zrobi nieważna ;((.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 25. Data: 2004-02-06 10:01:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Dentarg d...@i...com ...

> [...]
    >
    > Bo ja jakoś nigdy nie zostałem poinformowany przez mbank, że mam taką
    > umowę dosłać, albo że mi przyślą, a już niedługo mi się karta do

    Ja dostałem, kartę mam nową i działa a tą umowę będę dopiero odsyłał, także
    nie powinno być problemu :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 26. Data: 2004-02-06 11:26:35
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bvub14$frg$1@news.onet.pl...

> [...]
    domyślną
    > [VE inteligo] zmieniam najrzadziej raz na pół roku, bo jest po prostu

    No coś Ty. Jestem pewien, że zdecydowana większość użytkowników o karty dba
    jak o święty obrazek i wyglądają po roku jak nówki. Może troszkę są zużyte,
    ale przecież niewiele osób dokonuje nimi transakcji bezgotówkowych (jak się
    okazało), a wyciąganie kasy z bankomatu zapewne niespecjalnie niszczy karty.
    Zresztą - jak ktoś wyciąga kasę parę razy w miesiącu, a prócz tego nosi
    kartę w portfelu, to od czego ona ma się zniszczyć?
    A tych parę osób, które używają jej częściej i wymieniają w trakcie
    ważności, to wliczyli w koszty.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 27. Data: 2004-02-06 11:43:17
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 6 Feb 2004 12:26:35 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@w...org> wrote:

> [...]
    >Zresztą - jak ktoś wyciąga kasę parę razy w miesiącu, a prócz tego nosi
    >kartę w portfelu, to od czego ona ma się zniszczyć?
    Moja KK już po miesiącu się troche zjechała, a teraz (po roku) to już
    ma spore ubytki na pasku z podpisem. Pasek magnetyczny też troche
    zjechany, a za bardzo jej nie nadużywam (a jak już nadużywam,to w
    necie ;)).
    A karta maestro mojego ojca służyła najczęściej do wyjmowania kasy z
    bankomatu i też była strasznie zjechana (chyba bardziej niż moja KK).

    pzdr,
    Dentarg

  • 28. Data: 2004-02-06 11:59:44
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma spore ubytki na pasku z podpisem. Pasek magnetyczny też troche
    > zjechany, a za bardzo jej nie nadużywam (a jak już nadużywam,to w

    Hm, dziwne, bo moja KK, której używam kilkanaście razy tygodniowo, po ponad
    pół roku jest zupełnie niezniszczona. Farba na literkach w ogóle się nie
    starła, pasek z podpisem jest cały i tylko normalne rysy od posów na pasku.

    > A karta maestro mojego ojca służyła najczęściej do wyjmowania kasy z
    > bankomatu i też była strasznie zjechana (chyba bardziej niż moja KK).

    Karta do bankomatu, to wygląda jak nówka, ale za często na szczęście nie
    muszę korzystać. ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 29. Data: 2004-02-06 14:37:57
    Temat: Re: Re: wznowili mi karte w mbanku
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    A mi na mojej KK z Multi zdjecie wyblaklo juz po miesiacu noszenia w
    portfelu i uzywaniu jej ok. raz na tydzien :(

    Wojtek