  • 21. Data: 2012-03-15 15:04:23
    Temat: Re: wyżalmy się w jakim banku nacieliśmy się na opłaty ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" jjsm3o$1uo$...@i...gazeta.pl

    > prowizja banku zawsze ma charakter przeszły

    A kontekst mówi, że niektórzy pamiętają czasy PRLi.

    -=-

    Spowiedzi ciąg dalszy:

    mBank naliczył karę za nieterminową (spóźniłem się wtedy
    chyba kilkanaście godzin) spłatę KK

    kara plus odsetki to w sumie kilka złotych

    mBank naliczył później opłatę za wyciąg, ale opłaty nie pobrał,
    poniekąd uznając tym samym moje żądanie niewysyłania wyciągu

    5 złotych

    mBank naliczył opłatę za jakąś czynność bankową

    5 złotych

    opłaty nie cofnął, choć pisałem o tym na grupie dyskusyjnej;
    być może uznał, że tą drogą nie będzie zbierał reklamacji ;)

    -=-

    Można uznać, że mBank uznał zasadność każdej mojej reklamacji
    złożonej przeze mnie nie za pośrednictwem grupy dyskusyjnej,
    ale bezpośrednio do niego.

    Pod tym względem lepszy jest tylko BZ WBK -- ten uwzględnia także to, co czyta na tej
    grupie. :)

    Inną firmą przyznającą zawsze rację mnie jest Tlenofon/FCN. :)
    BTW -- ma nadzieję, że także teraz mi przyznają, że ,,Z_tąd'' do wieczności'' jest za
    daleko. ;)

    A... No i sądy RP przyznawały mi rację? Ale nie za każdym razem -- raz
    odmówiły, ale tylko dlatego, że wycofałem pozew, czy raczej połowę pozwu,
    uznając, że byle łajdak mnie nie może obrazić? Nie -- nikt nie zdoła mnie
    nigdy obrazić. :)

    Adwokat nalegał, więc w pozwie wniosłem o uznanie winnym
    obrażenia mnie, ale na pierwszej rozprawie ten punkt pozwu
    wycofałem, zostawiając jedynie uznanie winnym pobicia mnie.

    -=-

    Ogólnie staram się o to, aby nie żądać za wiele od mego otoczenia. :)

    -=-

    Co do DVB-Trwam i mBanku... DVB-T to IMO pomyłka, Rydzyk ma IMO
    nieczyste zamiary naciągania moherowych pań na zakup gówienek
    do odbioru tej TV, za co spodziewa się wdzięczności finansowej
    od producentów gówienek zwanych tunerami DVB-T itp., urządzeń.

    TV Trwam dociera drogą satelitarną, internetem TV kablowej...
    Nie ma mowy o odpychaniu Lux Veritatis od grona wiernych.

    A -- co najważniejsze -- IMO DVB-T docierać będzie jedynie do wsi.
    W miastach jedynie na wysokich kondygnacjach można będzie cieszyć
    się tą TV. Raczej rychłego upadku kablówek nie przewiduję. Podobnież
    z zamianą talerzy na suszarki do bielizny. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'