  • 41. Data: 2010-06-29 15:59:27
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Agnieszka Żuk wrote:
    > Warunkiem zamknięcia rachunku (i całego konta) jest uregulowanie przez
    > Klienta wszelkich zobowiązań obciążających zamykany rachunek.

    Warunkiem zamknięcia konta jest wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek
    ze stron.
    Koniec kropka.
    Może ktoś w inteligo zacznie wreszcie studiować kodeks cywilny.

  • 42. Data: 2010-06-29 16:00:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mvoicem wrote:

    > Czy taki wypowiedziany ale nie zamknięty rachunek obciąża klienta
    > opłatami za niego?

    Nie ma prawa.
    Umowa została wypowiedziana i nie ma żadnej podstawy do prowadzenia
    jakiegokolwiek rachunku an rzecz klienta.

  • 43. Data: 2010-06-29 16:13:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (29.06.2010 17:01), Krzysztof Halasa wrote:

    > Nie powinien, ale dopiero po zakonczeniu okresu obowiazywania umowy.

    To wiem. Ale mnie bardziej interesuje stanowisko Inteligo, skoro już się
    udziela na grupach.

    p. m.

  • 44. Data: 2010-06-29 16:13:57
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (29.06.2010 17:59), witek wrote:

    > Warunkiem zamknięcia konta jest wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek
    > ze stron.
    > Koniec kropka.
    > Może ktoś w inteligo zacznie wreszcie studiować kodeks cywilny.

    Jeżeli rozumieć rachunek jako zapis w systemie księgowym banku, to
    niekoniecznie musi zachodzić taki automatyzm.

    p. m.

  • 45. Data: 2010-06-29 16:16:12
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (29.06.2010 17:44), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > U mnie zawsze skutecznie. Czasami były parominutowe opóźnienia, ale bez
    > dramatu.

    U mnie też. Z drobnymi wyjątkami - jeden z nich był 10 dnia miesiąca o g
    23:30 (ZUS). O 23:55 zacząłem dzwonić na mlinię, niestety nie udało się
    dodzwonić przez 5 minut i się spóźniłem z ZUSem.

    p. m.

  • 46. Data: 2010-06-29 16:24:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mvoicem wrote:

    > Jeżeli rozumieć rachunek jako zapis w systemie księgowym banku, to
    > niekoniecznie musi zachodzić taki automatyzm.

    to wowczas jest to rachunek techniczny nalezacy do inteligo i klientowi
    nic do tego co bank robi ze swoimi wlasnymi kontami.

  • 47. Data: 2010-06-29 17:44:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <z...@o...pl> napisał sporo dobrego
    o Inteligo w poście 6...@n...onet.pl,

    ale dla mnie to raczej za mało, aby korzystać z ich usług.

    Dzięki za info. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2010-06-29 18:57:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-29 18:16, mvoicem pisze:
    > U mnie też. Z drobnymi wyjątkami - jeden z nich był 10 dnia miesiąca o g
    > 23:30 (ZUS). O 23:55 zacząłem dzwonić na mlinię, niestety nie udało się
    > dodzwonić przez 5 minut i się spóźniłem z ZUSem.

    ZUSy to ja sobie zlecam na cały rok naprzód. I zresztą czekam z
    utęsknieniem na automatyzację tego. Niestety trzeba wklepywać 12
    przelewów ręcznie :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?
    Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

  • 49. Data: 2010-06-29 19:36:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

> [...]

    > 23:30 (ZUS). O 23:55 zacząłem dzwonić na mlinię, niestety nie udało się
    > dodzwonić przez 5 minut i się spóźniłem z ZUSem.

    Skoro masz aktywny kanał telefoniczny, to dlaczego nie potwierdziłeś
    oczekujących operacji w IVR? Wystarczy w serwisie internetowym wybrać
    opcję "Zatwierdź później", zalogować się na mLinii i z menu IVR wybrać
    zatwierdzenie tychże oczekujących operacji. Obędzie się bez kodu SMS i
    rozmowy z konsultantem.

  • 50. Data: 2010-06-29 19:44:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-06-28 06:28, z...@o...pl pisze:

    > kolejny plus to te dziewiątki na końcu.
    > Banki takie jak lukas czy bgż oprócz wyższych kwot zwolnienia
    > operują okrągłymi kwotami do zwolnienia z oplaty za debetówkę.
    >
    > kupujesz coś w tesco za 299,99 myślisz 300,00 a tutaj wredny lukas
    > pobiera opłatę za debetówkę bo grosika zabrakło do wykonania limitu.
    >
    > Tak wiem, to ja jako klient mam pamiętać i lukas nie jest winny
    > jednakże przyznajcie sami że inteligowy limit zwolnienia jest
    > bardziej przyjazny hipermarketowo.

    Opłata za kartę
    - karta wydana do rachunku głównego
    Miesięcznie

    1 - jeżeli suma transakcji bezgotówkowych za poprzedni
    okres miesięczny nie przekracza 99,99 PLN

    0 - jeżeli suma transakcji bezgotówkowych za poprzedni
    okres miesięczny przekracza 99,99 PLN

    Od kiedy 99,99 przekracza 99,99 ?