eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwypowiedzenie "pocztowe" umowy "bezkurierowej" › wypowiedzenie "pocztowe" umowy "bezkurierowej"
  • Received: by 10.52.97.101 with SMTP id dz5mr7735516vdb.2.1351789755995; Thu, 01 Nov
    2012 10:09:15 -0700 (PDT)
    Received: by 10.52.97.101 with SMTP id dz5mr7735516vdb.2.1351789755995; Thu, 01 Nov
    2012 10:09:15 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-2.a
    ms.xsnews.nl!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!212.27.60.9.MISMATCH!f
    eeder2-2.proxad.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.216.88.MISMATCH!c7no
    2161869qap.0!news-out.google.com!gf5ni12966840qab.0!nntp.google.com!c7no2161864
    qap.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 1 Nov 2012 10:09:15 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.68.230.148;
    posting-account=01QiFAoAAAAH7fifb28r6ce2oofSnsLr
    NNTP-Posting-Host: 89.68.230.148
    References: <c...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: wypowiedzenie "pocztowe" umowy "bezkurierowej"
    From: quiris <l...@b...biz>
    Injection-Date: Thu, 01 Nov 2012 17:09:21 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:581883
    [ ukryj nagłówki ]

    MBank - robią problemy. Wysłałem pocztą tradycyjną wypowiedzenie. Po kilku dniach
    dzwoni panienka, że otrzymali wypowiedzenie i chcą coś zrobić,żebym się rozmyślił.
    Jednak rozmowa nic nie dała. Nie rozmyśliłem się. Myślałem, że to koniec mojej
    przygody z tym pseudobankiem. Niestety... pod koniec okresu wypowiedzenia MBank
    usiłował się ze mną usilnie skontaktować telefonicznie. Za każdym razem, gdy
    odebrałem telefon druga strona przerywała rozmowę. Nie wiem czy to był problem
    techniczny, czy celowe działanie. Takich prób było chyba pięć lub sześć. Po tych
    przygodnych telefonach, otrzymałem po paru dniach list, że nie mogli się ze mną
    skontaktować telefonicznie celem potwierdzenia chęci rozwiązania umowy (sic!) i w
    związku z powyższym mam przesłać ponownie wypowiedzenie umowy, tym razem z
    potwierdzeniem z mKiosku, że mój podpis jest autentyczny.

    --
    Pozdrowienia,
    Robert Błaut

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1