  • 21. Data: 2009-03-05 14:42:14
    Temat: Re: wypłata z karty kredytowej
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    news:googbk$4ne$2@news.onet.pl...

    > W takich przypadkach sprzedawca ma możliwość zwrotu pieniędzy
    > bezpośrednio na konto karty kredytowej. Wtedy też jest anulowana płacona
    > przez niego prowizja.
    >
    > Nie oczekujesz chyba, że sprzedawca będzie zwracał ze swoich środków
    > 100% kwoty, a ponadto będzie jeszcze płacił prowizję za transakcję kartą?

    pytalem sie pewnego sprzedawcy czy zwracaja na konto karty czy na konto
    klienta, pisal ze na konto lkienta, zalezy wiec od danego sklepu/

  • 22. Data: 2009-03-05 14:43:02
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 05 Mar 2009 15:31:47 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > ??? Przecież na obrót składają się pojedyncze transakcje.

    Pono w tym przypadku nie, transakcje cofnięte nie liczą się do obrotu
    (zresztą podatkowo też nie, więc te wszystkie Polcardy też nie powinny
    liczyć inaczej).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 23. Data: 2009-03-05 14:44:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > Pono w tym przypadku nie, transakcje cofnięte nie liczą się do obrotu
    > (zresztą podatkowo też nie, więc te wszystkie Polcardy też nie powinny
    > liczyć inaczej).

    To przecież pisałem, że musi to być transakcja anulowana na karcie,
    jak sprzedawca "odda z własnych środków", to prowizję będzie płacił.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2009-03-05 14:57:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 05 Mar 2009 15:44:19 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > To przecież pisałem, że musi to być transakcja anulowana na karcie,
    > jak sprzedawca "odda z własnych środków", to prowizję będzie płacił.

    No to OK.

  • 25. Data: 2009-03-05 16:28:09
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> wrote in message

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > pytalem sie pewnego sprzedawcy czy zwracaja na konto karty czy na konto
    > klienta, pisal ze na konto lkienta, zalezy wiec od danego sklepu/

    A ten akurat dużo wiedział.
    Z reguły zwracają na konto karty (robią reversal), tak mają przykazane. A że
    któryś sprzedawca nie uważał na szkoleniu...
    k.

  • 26. Data: 2009-03-05 18:24:49
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 5 Mar, 12:34, Tomek <t...@o...pl> wrote:
    > Witam, czy są jakies sposoby aby otrzymać bez opłat gotówkę wyciągniętą
    > z karty kredytowej ?

    Zapłacić kartą za żetony w kasynie a potem je zamienić na gotówkę ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 27. Data: 2009-03-05 18:41:19
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Mar, 19:24, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:

    > Zapłacić kartą za żetony w kasynie a potem je zamienić na gotówkę ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Erazmus

    Odpada, banki traktują to jako wypłatę gotówki, pytałem w kasynie.

  • 28. Data: 2009-03-05 19:28:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Odpada, banki traktują to jako wypłatę gotówki, pytałem w kasynie.

    znajomy tak kiedyś zrobił i było bezgotówkowo, ale może coś się zmieniło...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 29. Data: 2009-03-05 19:40:02
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > W takich przypadkach sprzedawca ma możliwość zwrotu pieniędzy
    > bezpośrednio na konto karty kredytowej. Wtedy też jest anulowana płacona
    > przez niego prowizja.

    Oddawałem kran w Castoramie, płaciłem KK, zwrot chcieli koniecznie
    na kartę, ale nie robiło im różnicy na jaką, więc dałem debetową
    i na nią zwrócili bez problemu.

    a.

  • 30. Data: 2009-03-05 19:44:29
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Mar, 20:28, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > znajomy tak kiedyś zrobił i było bezgotówkowo, ale może coś się zmieniło...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Za dużo ludzi tak robiło i ukrócili. A z drugiej strony, dlaczego nie
    przyłączyć się do kasyna i dodatkowo nie oskubac hazardzisty ? Stac go
    na sztony, to stac i na prowizję, zwłaszcza wtedy, kiedy jest na
    "musiku"...