  • 1. Data: 2002-04-27 18:44:07
    Temat: wyplata w transzach
    Od: "Krzysztof" <k...@p...wp.pl>

    Chodzi o kredyt "Wlasny kat" w Euro lub CHF. Kwota 70tys pln.
    100 % jest wymagane przez spoldzielnie do 03.2003r
    Chcialbym uniknac wysokich rat na poczatku (chociaz przez pol roku),
    wiec wolalbym wyplate w transzach. Ale jesli dobrze rozumiem, gdy wezme
    teraz jakas sume w walucie to przy umacnianiu zlotego może mi nie
    wystarczyc waluty przy ostatniej transzy w marcu 2003r.

    Jesli cos pokreciłem to proszę o sprostowanie.

    Krzys