  • 1. Data: 2004-12-16 22:51:42
    Temat: wyplata gotowki z bankomatu za granica??
    Od: "maxi77" <m...@n...poczta.fm>

    Witam
    Mam problem taki otoz zalozylem konto w ING slaskim i zalozylem w nim konto
    firmowe pozniej
    wyjechalem zagranice i wplywaly tam srodki Euro ale w polsce ten bank
    zamienil euro na zlotowki
    i nie wiem czemu ale karta maestro ktora mam chcialem wyplacic gotowke w
    bankomacie w niemczech
    i nie moglem tego uczynic.

    Czy jest mozliwosc,ze wyplaca mi gotowke w bankomacie mialem karte plaska i
    znalem swoj kod pin.
    Dlaczego bank zamienil euro na zl czy nie moge miec konta firmowego w
    walucie euro?
    Czy raczej lepiej miec 2 konta jedno dewizowe a drugie normalne ?
    Jak sie ma sprawa wyplaty gotowki z bankomatu za granica wlasciciela co
    nalezy do banku w polsce?
    Pozdrawiam,
    Maxi77