  • 1. Data: 2004-12-16 20:52:42
    Temat: Wybrac kase z karty chargowej za darmo
    Od: chris_w <c...@p...onet.pl>

    -- jak to zrobic? :o)
    przegonili mnie z grupy biznes tutaj, z problemem nastepujacym - jak
    obrocic w miesiac 11 tys, ktore kisi mi sie na kartach chargowych
    chcialem to zrobic w miesiac i zarobic min wiecej niz 3% bo tyle mnie
    zakosztuje wyjacie tej kasy z bankomatu

    ALE ponoc szanowne tutejsze grono - wiecej jak wyciagnac ta kase za
    free :o) - ktos ma jakies skuteczne koncepcje? (oprocz najbardziej
    prymitywnych - kupic na karta cos drogiego w sklepie, oddac nazajutrz
    i dostac zwrot - gotowki :o)

    dzieki
    pozdro
    krzysiek

  • 2. Data: 2004-12-16 21:25:52
    Temat: Re: Wybrac kase z karty chargowej za darmo
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-16 21:52, kiedy chris_w napisał(a) co
    następuje:

> [...]
    > free :o) - ktos ma jakies skuteczne koncepcje? (oprocz najbardziej
    > prymitywnych - kupic na karta cos drogiego w sklepie, oddac nazajutrz

    Nie wiem czy to wystarczająco mało prymitywne, ale można kupić żetony w
    kasynie, pokręcić się chwilę i je oddać za gotówkę.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 3. Data: 2004-12-16 21:27:20
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik chris_w napisał:

> [...]
    > free :o) - ktos ma jakies skuteczne koncepcje? (oprocz najbardziej
    > prymitywnych - kupic na karta cos drogiego w sklepie, oddac nazajutrz

    Idz w cholere.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-12-16 22:07:17
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    chris_w napisał(a):

    > -- jak to zrobic? :o)
    > przegonili mnie z grupy biznes tutaj, z problemem nastepujacym - jak
    Nie tutaj tylko do _archiwum_ pbb!

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-12-16 22:08:36
    Od: chris_w <c...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Dec 2004 22:27:20 +0100, Bartol Partol

    >Idz w cholere.
    >
    >Bartol
    ---------------
    uu, a to nowosc... rzadko tu bywam ale tak glupich odp nie widzialem
    najwet na najdziwniejsze posty - to jakis tutejszy trol czy co?
    -- sorry jesli go podkarmilem moja rekacja

    pozdro
    kr

  • 6. Data: 2004-12-16 22:11:44
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "chris_w" <c...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    (oprocz najbardziej
    > prymitywnych - kupic na karta cos drogiego w sklepie, oddac nazajutrz
    > i dostac zwrot - gotowki :o)

    Tak chyba tez nie przejdzie bo normalnie powinienes dostac zwrot na karte
    wiec kasa wróci na konto.

    Pozdr
    Onzo

  • 7. Data: 2004-12-16 23:04:43
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-16 23:08, Użytkownik chris_w napisał:
    > najwet na najdziwniejsze posty - to jakis tutejszy trol czy co?

    On tak ma ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2004-12-16 23:05:11
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

> [...]
    > najwet na najdziwniejsze posty - to jakis tutejszy trol czy co?
    > -- sorry jesli go podkarmilem moja rekacja

    takim trolem sam jestes i na dodatek malo kumatym, na gieldzie juz wtopiles
    i teraz szukasz jak wtopic jeszcze wiecej
    sam nie wiesz nawet jakie karty posiadasz, i na kazdej grupie wymieniasz
    inne ich nazwy, a przeczytales chociaz jeden raz warunki wyplaty gotowki z
    karty ? smiem watpic, skoro piszesz tylko o 3% oplaty za te forse. byc moze
    jak przeczytasz podpisane regulaminy po raz 10 to zrozumiesz (choc watpie),
    ze suma oplat miesiecznych na kk to nie 3% ale znaaaacznie wiecej
    ==========
    no i powyzej widzimy efekt czytania - niezbyt dokladnego zreszta grupy,
    nie tak dawno omawiajac slabosci w bankach, dla ktorych liczy sie tylko
    ilosc podpisanych umow i nic wiecej - wykazaliscie jak majac kilka zlotych i
    kilka darmowych kont - w ciagu krotkiego okresu czasu zrobic sobie wiele
    kart z suma > kilkanasie tysiecy
    samobojcza machina zadzy prowadzi takich oglupialych, z limitem na kwote o
    której tylko slyszal - do dzialan zmierzajacych tylko do jednego - jak nie
    wiedziec ze juz jest autorem nowego watku - jak nie placic a splacic, jak
    uniknac komorika jak pozyczyc aby splacic itp

  • 9. Data: 2004-12-16 23:22:18
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > ALE ponoc szanowne tutejsze grono - wiecej jak wyciagnac ta kase za
    > free :o) - ktos ma jakies skuteczne koncepcje? (oprocz najbardziej

    Oczywiscie ze sa - bardzo proste i uzywane ztcw przez wiele osob od bardzo
    dawna... Oczywscie musisz sam do tego dojsc, bo raczej nikt sie tym nie
    chwali. Wystarczy pomyslec skoro juz wpadles na ten genialny pomysl.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 10. Data: 2004-12-17 11:44:36
    Od: chris_w <c...@p...onet.pl>

    skoro piszesz tylko o 3% oplaty za te forse. byc moze
    >jak przeczytasz podpisane regulaminy po raz 10 to zrozumiesz (choc watpie),
    >ze suma oplat miesiecznych na kk to nie 3% ale znaaaacznie wiecej
    ======tak sorry chodzi mi caly czas o zwykle karty chargowe gdzie od
    kasy z bankomatu 3% i nic wiecej

    wykazaliscie jak majac kilka zlotych i kilka darmowych kont - w ciagu
    krotkiego okresu czasu zrobic sobie wiele
    >kart z suma > kilkanasie tysiecy
    ===== hmm a to ciekawe - czy takie cos jest rowniez mozliwe bedac
    bez pracy czy tylko machajac papierkiem o zatrudnieniu?

    pozdro
    krz