  • 1. Data: 2004-01-25 22:42:47
    Temat: wyciagi z banku slaskiego
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Mam zamiar placic rachunki za internet poprzez przelew w IngOnline.
    Chcialbym zapytac ,czy bede placic za ewentualny wyciag jezeli musialbym
    udokumentowac wplate? Czy da sie wziasc przelew za dany okres? Np.tylko za
    wrzesien w roku 2003? Mam konto z lwem standart.

    MarkX
    gg 2354154
    Uwaga!!! Usun zabezpieczenie antyspamowe jak mi odpowiadasz

  • 2. Data: 2004-01-26 16:41:41
    Temat: Re: wyciagi z banku slaskiego
    Od: "placek" <p...@t...pl>

    Użytkownik "MarkX" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > udokumentowac wplate? Czy da sie wziasc przelew za dany okres? Np.tylko za
    > wrzesien w roku 2003? Mam konto z lwem standart.

    Potwierdzenie zaplaty zawsze sobie mozesz wydrukowac, a gdy juz bedziesz
    miec bsk on-line to wyciagow w formie papierowej juz nie dostaniesz. Wyciagi
    mozesz sobie sam przygotowac i wydrukowac, jezeli bedziesz potrzebowal
    wyciag z banku to oplata jest ujeta w cenniku.

    placek

  • 3. Data: 2004-01-26 17:11:27
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    placek <p...@t...pl> wrote:

> [...]
    > mozesz sobie sam przygotowac i wydrukowac, jezeli bedziesz potrzebowal
    > wyciag z banku to oplata jest ujeta w cenniku.

    Jeśli się ma konto z współwłaścicielem i tylko właściciel ma dostęp do
    ingonline, to wyciągi i tak będą przychodzić. Kiedyś jeszcze
    przychodziły z wyciągiem potwierdzenia każdej transakcji, ale
    zrezygnowali z tego :( No i tam jest 1 zł za przelew przez ingonline
    :/
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Kto raz skłamał, temu się nie wierzy nawet, gdy mówi prawdę"Fedrus