  • 1. Data: 2002-10-21 17:56:35
    Temat: www Inteligo - dziala jakby juz nie moglo...
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Witam - pierwszy raz piszę na tą grupę.

    Otóż od kilku dni stronka webowa Inteligo działa tak wolno jakby już nie
    mogła, i problem nie leży w jakości łącza internetowego.
    Od dawna tak jest i czy jakieś info z Inteligo było na ten temat?
    Czyżby dostosowywali standardy do stosowanych w PKO BP?

    --
    ==========###-###-###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom

  • 2. Data: 2002-10-21 18:13:13
    Temat: Re: www Inteligo - dziala jakby juz nie moglo...
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    Jd. wrote:

    > Otóż od kilku dni stronka webowa Inteligo działa tak wolno jakby już nie
    > mogła, i problem nie leży w jakości łącza internetowego.
    > Od dawna tak jest i czy jakieś info z Inteligo było na ten temat?

    SOA#1 (SDI, Tychy)

    > Czyżby dostosowywali standardy do stosowanych w PKO BP?

    Nie ma w ogóle porównania do szybkości ePKO (na korzyść Inteligo,
    oczywiście).

    Michał

  • 3. Data: 2002-10-22 06:41:28
    Od: "romullus" <r...@i...net.pl>

    :
[...]
    : --
    : ==========###-###-###-###==============
    : Jaroslaw Dubowski, Bytom
    : E-mail: j...@i...pl
    : ==========###-###-###-###==============
    :
    Witam MK :)
    U mnie tez padlo na pysk SDI Ruda Slaska. Na 100 prob 2 sa normalne
    :( nie wiem czy tpsa cos nie zwalila bo na poczatku tzn lipec bylo
    calkiem OK
    --
    ====
    Romullus aus Ruda OS

  • 4. Data: 2002-10-22 08:03:45
    Od: "Marek Zieliński" <M...@z...com.pl>

    Użytkownik "romullus" <r...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > U mnie tez padlo na pysk SDI Ruda Slaska. Na 100 prob 2 sa normalne
    > :( nie wiem czy tpsa cos nie zwalila bo na poczatku tzn lipec bylo

    U mnie w Wa-wie działa dobrze .

  • 5. Data: 2002-10-22 13:34:55
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 21 Oct 2002 19:56:35 +0200, w <ap1f3n$9of$1@news.tpi.pl>, "Jd."
    <j...@i...pl> napisał(-a):

    > Otóż od kilku dni stronka webowa Inteligo działa tak wolno jakby już nie
    > mogła, i problem nie leży w jako?ci ł?cza internetowego.

    A to się dzieje od czasu do czasu. Chodzi jak rakieta, aby po chwili
    już nic nie dało się zrobić itp.
    Coś jest zwalone, i to w Inteligo, a nie po drodze (wszystko w tym
    samym czasie działa OK, np. mbank czy cokolwiek innego), ale chyba nie
    spieszno im coś z tym zrobić.