  • 11. Data: 2005-05-20 21:03:58
    Temat: Re: współwłasciciel a pełnomocnik
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ciekawe jest i to, że w znanych mi bankach twierdzą, że nie można złożyć dyspozycji
    na wypadek śmierci w przypadku
    rachunku wspólnego.
    Pomijając już dość 'normalną' śmierć jednego ze współposiadaczy, to można sobie
    wyobrazić jednoczesną śmierć posiadaczy
    rachunku (wypadek itp.) i co, pozbawia się ich prawa do zadysponowania zgromadzonymi
    środkami??
    JaC

  • 12. Data: 2005-05-20 21:09:31
    Od: "Feanor" <zaspamnasylamdresów@o2.pl>

    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
    l.net...
    > In article <d6j62b$s39$1@news.onet.pl>, zaspamnasylamdresó...@o...pl
    > says...

    > Pelnomocnictwo wygasa z chwila smierci mocodawcy i jest niezgodne z
    > prawem (KC??) poslugiwanie sie takim pelnomocnictwem .....
    Tym niemniej jest to martwy przepis , jeżeli nie ma poszkodowanych(innych
    spadkobierców).
    A juz na pewno nie jest to kradzież , bo właścicielem pieniędzy na koncie
    ew. spadkobierca staje się już w momencie śmierci właściciela konta.
    Nie może jedynie tego potwierdzić bez sądowego nabycia spadku.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2005-05-21 04:24:48
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <d6lj4u$qss$1@news.interia.pl>, j...@i...pl says...
    > To zależy od banku.
    > JaC

    Z moje dowswiadczenia (empirycznego niestety) ..... Citi, PKO BP SA,
    PeKaO SA, BPH, BPH Biuro Maklerskie i BZ ......aaaa i mBank .... ale
    pratycznie to to samo co BRE :)

    AP