  • 1. Data: 2003-03-11 13:33:06
    Temat: wap,gprs i nokia 6310i
    Od: f...@o...pl

    cześć,
    do użytkowników mbanku i nokii 6310i

    ustawiłem wszystko (posiłkując sie mbank.com.pl)wszystko jak należy.
    telefon łączy się (po gprs), wpisuję ID i hasło, system każe zmienić hasło, no
    więc wpisuję stare, nowe (cyfry,literę małą i dużą ) i jak już się z tym
    poradzę i zaakceptuję.telefonik mi mówi o przerwanym połaczeniu.

    mlinka powiedziała mi, że nokia nie poddtrzymuje połaczenia gprs i muszę to
    zrobić (wpisać trzy hasła) super błyskawicznie to może mi się uda. (potrenuję
    trochę w quake).
    czyli mam o tym zapomnieć?
    przecież jak bedzę robił przelewy to też to chwilę będzie trwało i też będzie
    zrywał ?

    mam zmienić phona ? wrrrrrr

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-11 13:37:33
    Temat: Re: wap,gprs i nokia 6310i
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > mam zmienić phona ? wrrrrrr
    Nic Ci to nie da. Mam Nokie 7650 i jest to samo. Możesz zmienić bank.

    Albo spróbować skorzystać z poftfela. Hasło zapisujesz do porfela i przy
    wypełnianiu formularza WAP wybrać z menu "Use wallet info". Działa -
    sprawdzone empirycznie.

    MaciejK

  • 3. Data: 2003-03-11 15:24:42
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <f...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > trochę w quake).
    > czyli mam o tym zapomnieć?
    > przecież jak bedzę robił przelewy to też to chwilę będzie trwało i też

    Niestety jest to wina Nokii tym razem.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 4. Data: 2003-03-11 16:45:44
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <s...@a...invalid>

    Krzysztof Kowalski wrote:
    > Niestety jest to wina Nokii tym razem.

    Jeśli rzeczywiscie tak jest, a fino ma kabelek do telefonu lub port
    podczerwieni jest bardzo łatwe rozwiazanie - podlaczyc telefon do kompa i za
    pomoca programiku mygnokii odblokowac poprawne dzialanie stalego polaczenia
    GPRS w Nokii.
    Faktem jest, ze Nokia mimo iz udostepnia stosowna opcje w menu, to tak
    naprawde nie pozwala ustawic ciaglej sesji GPRS i co najlepsze robi to
    calkowicie swiadomie !

    Pzdr
    Hubert
    hubertg[at]poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2003-03-11 18:14:55
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Hubert Grzegorzewski" <s...@a...invalid> wrote in message

> [...]
    > Faktem jest, ze Nokia mimo iz udostepnia stosowna opcje w menu, to tak
    > naprawde nie pozwala ustawic ciaglej sesji GPRS i co najlepsze robi to

    AFAIK Nokia sknociła w niektórych miejscach implementajcę WAP over GPRS w
    m.in. 6310.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 6. Data: 2003-03-17 11:59:27