eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto firmowe w mBanku - firma = klient drugiej kategorii? › w mBanku nie tylko z firmowym mają problem ale z ogólną koordynacją transakcji na eKoncie też
  • Data: 2005-03-16 19:59:43
    Temat: w mBanku nie tylko z firmowym mają problem ale z ogólną koordynacją transakcji na eKoncie też
    Od: "Lech" <m...@n...available> szukaj wiadomości tego autora

    Aktywowałem usługę mBilans oraz automatyczną spłatę karty kredytowej w dniu
    płatności. Oznacza to, że w dniu płatności karty trzeba zapewnić wymaganą
    kwotę na eKoncie. Ustawiłem więc przelew z eMax by w dniu spłaty karty kwota
    ta znalazła się na eKoncie i poczekała do końca dnia by ją automatycznie
    ściągnęli na spłatę karty. Otóż kwota ta niedoczekała się gdyż tuż po jej
    automatycznym przelaniu na eKonto zaraz mBilans cofnął ją z powrotem na
    eMax. Co za geniusz wymyślił takie działanie systemu? Przecież wystarczyłoby
    umożliwić by mBilans nie działał w tym jednym dniu albo niech będzie
    możliwość spłaty karty wprost z eMax.