eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto firmowe w mBanku - firma = klient drugiej kategorii?Re: w mBanku nie tylko z firmowym mają problem ale z ogólną koordynacją transakcji na eKoncie też
  • Data: 2005-03-17 10:44:17
    Temat: Re: w mBanku nie tylko z firmowym mają problem ale z ogólną koordynacją transakcji na eKoncie też
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-03-17 11:01, Użytkownik Lech napisał :

    > Niestety, mBilans jest na końcu czego doświadczyłem.

    **** Terminy wykonywania zleceń z rachunku eKONTO z aktywną usługą mBILANS:

    * Wszystkie dyspozycje przelewów, w tym przelewów z datą przyszłą,
    zleceń stałych, poleceń zapłaty z rachunku eKONTO, złożone do wysokości
    kwoty progowej ustalonej przez Posiadacza rachunku są realizowane w
    dniu, na który zostały zlecone, o ile na rachunku eKONTO lub powiązanym
    rachunku eMAX znajdują się środki w wysokości wystarczającej do
    zrealizowania tych dyspozycji.
    * W przypadku, gdy kwota przelewów, w tym przelewów z datą
    przyszłą, zleceń stałych, poleceń zapłaty z rachunku eKONTO przekracza
    wysokość kwoty progowej ustalonej przez Posiadacza rachunku, Posiadacz
    rachunku jest zobowiązany zapewnić odpowiednią kwotę środków na
    zrealizowanie tych dyspozycji dokładnie w dniu poprzedzającym realizację
    płatności (nie wcześniej niż po pierwszej sesji wychodzącej Eliksir z
    mBanku i nie później niż o godzinie 24:00). W sytuacji, gdy zapewnienie
    odpowiedniej wysokości środków, o którym mowa powyżej następuje z
    rachunków w mBanku, dyspozycja przelewu środków na eKONTO powinna być
    złożona z datą bieżącą.

    no i wszystko jasne (patrz ostatnie zdanie), nie da rady zrobić automatu
    (dla kwot > kwoty progowej mBilansu) korzystając z przelewów wewnętrznych.

    andy_nek