  • 21. Data: 2019-10-28 12:32:52
    Temat: Re: w ING już jest podgląd kont z innych banków
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-10-25 o 21:20, Robert Sierant pisze:

    > serio?

    no.

    > z drugiem strony, czy w Mille widzą/wiedzą, że mogę saldo przez apkę z
    > ING podglądać?

    Skoro to udostępniają, to jak mają nie wiedzieć?

    --
    Pete

  • 22. Data: 2019-10-28 12:36:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-10-25 o 21:54, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Pete"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Eee ... czy to nie jest jakies niedozwolone przetwarzanie danych osobowych?

    Jestem ich klientem, więc dlaczego niedozwolone?

    > Czy kiedys tam im udzieliles zgody na cele marketingowe ?

    Może, kto to pamięta :).
    ALe pytanie, czy to zgoda marketingowa, bo sprzedać nic nie chcieli.
    Badali poziom zadowolenia klienta ;)

    --
    Pete

  • 23. Data: 2019-10-28 18:49:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Jestem ich klientem, więc dlaczego niedozwolone?

    Przetwarzanie danych klienta powinno obejmowac rzeczy niezbedne dla
    klienta - np wygenerowanie wyciagu (o ile uznac, ze to niezbedne).

    A powyzsze to jakby troche wykracza ...

    >Może, kto to pamięta :).
    >ALe pytanie, czy to zgoda marketingowa, bo sprzedać nic nie chcieli.
    >Badali poziom zadowolenia klienta ;)

    Mozna podciagnac pod marketing :-)

    Ale jak tam mysle, ze chcieli cos sprzedac :-)
    Chociaz .. moze tylko sprawdzali jak sie pierwszym klientom sprawdza
    PSD :-)

    J.

  • 24. Data: 2019-11-06 14:06:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Już się popsiuło :(

  • 25. Data: 2019-11-06 14:43:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Już się popsiuło :(

    SOA#1 (*)

    (*) Chyba że chodzi o mille, to nie działa od kilku dni.

    --
    Pete

  • 26. Data: 2019-11-06 14:48:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 6 listopada 2019 14:43:30 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > SOA#1 (*)
    >
    > (*) Chyba że chodzi o mille, to nie działa od kilku dni.

    To w takim razie pół SOA#1 ;>
    U mnie nie ściąga sald (albo też "wciąż ściąga") ani z mBąka, ani z ROR mille ani z
    KK mille, a ostatnią historię mam z 12 października - choć to nie najlepsza metoda
    pomiaru, bo od 12 października do 1 listopada na koncie nic się nie działo - ale z 1
    listopada i poźniejszych mimo wszystko nie ma.