  • 11. Data: 2019-10-25 17:07:49
    Temat: Re: w ING już jest podgląd kont z innych banków
    Od: k...@g...com

    Czy trzeba bylo username & password wpisac gdzies w ING, zeby konto np z mBanku dane
    zaaktualizowali, czy mbank udostepnia jak ten same PESEL?

  • 12. Data: 2019-10-25 17:12:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 25 października 2019 17:07:51 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:
    > Czy trzeba bylo username & password wpisac gdzies w ING, zeby konto np z mBanku
    dane zaaktualizowali, czy mbank udostepnia jak ten same PESEL?

    Apka albo ST ING otwiera Ci w przeglądarce nowe okno/zakładkę z logowaniem do milka
    lub mBąka - logujesz się i w ST milka/mBąka akceptujesz dostęp dla ING.
    Więc nie ma żadnego podawania loginu czy hasła z milka/mBąka do ING.
    Oraz - teoretycznie, bo nie sprawdzałem - można też sobie włączyć podgląd kont kogoś
    innego, czyj login i hasło znamy - ale nie wiem, może jakoś weryfikują, że to jednak
    ta sama osoba.

  • 13. Data: 2019-10-25 21:17:16
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-10-25 o 10:04, z pisze:

    > To bansterka. Wiemy jak oni działają ;-)
    >
    > W którym momencie się na to zgodziłeś? Jeśli się zgodziłeś.

    było takie pytanie, ale się NIE zgodziłem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 14. Data: 2019-10-25 21:20:30
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-10-25 o 09:51, Pete pisze:

    > Dodałem we wtorek.
    > W środę dzwonił do mnie milek, że zauważyli, że dodałem w ING-u ich
    > kredytówkę więc podpytywali co ja na to i czy będę korzystał z TPP w
    > Mille jak wkrótce uruchomią.

    serio?

    mnie się kończy promocja w Mille więc (jak zwykle) złożyłem dyspozycję
    zamknięcia wszystkich kont + jednocześnie uruchomiłem podgląd Mille w
    ING (ale to działanie nie ma związku z pierwszym)

    dzwonili, ale nie mogłem rozmawiać...zobaczę czy zaproponują to co
    zwykle czy może też zapytają o ten podgląd w ING

    z drugiem strony, czy w Mille widzą/wiedzą, że mogę saldo przez apkę z
    ING podglądać?

  • 15. Data: 2019-10-25 21:46:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 24 października 2019 21:10:22 UTC+2 użytkownik Robert
    Sierant napisał:

    >Na to bym sam nie wpadł, ew. tylko przypadkiem.
    >Całkiem to fajne - jako że w ing nie mam nic prócz bankowości
    >elektronicznej ;)

    W zasadzie nic nie jest potrzebne

    >Działa - z mBąka widać konta złotówkowe i euro, z milka ROR i
    >kredytówkę - ale oszczędnościowego nie dało się.

    A jak wyglada autoryzacja dostepu ?

    >Ciekawe, czy ing, robiąc wykorzystanie, samo udostępnia API - ale
    >póku co nie ma czym sprawdzić.

    Ma chyba obowiazek.

    >Z kolei nie widziałem, by mBąk i milek chwaliły się wykorzystaniem.

    No, teraz to trzeba odwrotnie ... spytac te drugie banki, jak uzyskac
    liste dostepow przez ING ... i sprawdzic czy ING sprawdza te konta
    zgodnie z umowa, czy np monitoruje na swoje potrzeby.
    A w zasadzie to jaka jest umowa ? (Klienta z ING)

    J.

  • 16. Data: 2019-10-25 21:49:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Heniek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >I co?
    >Zobaczysz ile mam, jakie kwoty wydaje na dziewczyny już
    >niekoniecznie,

    A jak zona ma kolezanke w ING, a ty na dziewczyny wydajesz z konta
    mbank ?

    >bo mogę sobie ustawić rodzaj podglądu dodanego konta w innym banku.

    A nie powinno byc raczej w tym innym banku listy uprawnien, z ktorych
    moze korzystac ING ?

    J.

  • 17. Data: 2019-10-25 21:52:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    k...@g...com napisał:

> [...]
    >akceptujesz dostęp dla ING.
    >Więc nie ma żadnego podawania loginu czy hasła z milka/mBąka do ING.

    Jakis tam login musi ING miec, ale moze unikalny dla tej relacji.

    A jakbym chcial zgode wycofac, to gdzie ?

    J.

  • 18. Data: 2019-10-25 21:54:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Dodałem we wtorek.
    >W środę dzwonił do mnie milek, że zauważyli, że dodałem w ING-u ich
    >kredytówkę więc podpytywali co ja na to i czy będę korzystał z TPP w
    >Mille jak wkrótce uruchomią.

    Eee ... czy to nie jest jakies niedozwolone przetwarzanie danych
    osobowych?

    Czy kiedys tam im udzieliles zgody na cele marketingowe ?

    J.

  • 19. Data: 2019-10-26 10:04:51
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 25 Oct 2019 08:12:07 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    > logowaniem do milka lub mBąka - logujesz się i w ST milka/mBąka
    > akceptujesz dostęp dla ING. Więc nie ma żadnego podawania loginu czy
    Przeciwnie.

    > Oraz - teoretycznie, bo nie sprawdzałem -
    > można też sobie włączyć podgląd kont kogoś innego, czyj login i hasło
    > znamy - ale nie wiem, może jakoś weryfikują, że to jednak ta sama osoba.
    A co na to prokuratura?

  • 20. Data: 2019-10-26 10:27:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 26 października 2019 10:04:33 UTC+2 użytkownik dantes napisał:

    > Przeciwnie.

    Weź to najpierw zrób, a potem pisz.
    I przeczytaj dobrze, co napisałem.
    A jak nadal będziesz tak twierdził, to się wysłów, gdzie oś symetrii postawić.

    > A co na to prokuratura?

    Nic, o tym nic nie ma w KK - oczywiście chodzi o sytuację, że dane uzyskano legalnie
    od tej drugiej osoby.
    Bo to, że zabrania tego bank, nie oznacza, że będzie to ścigać prokuratura.