  • 1. Data: 2002-01-09 08:40:32
    Temat: visa classic WBK czy visa classic+konto lukasbank ?? co taniej ? co wygodniej ?
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    jak w temacie
    w rywalizacji zostały te dwa banki
    proszę o opinię użytkowników

    --
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-01-09 09:08:03
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>
    (news:a1gvm9$kdq$1@news.tpi.pl):
    > w rywalizacji zostały te dwa banki
    > proszę o opinię użytkowników

    Miałem oba układy, zdecydowanie wolę Lukas.

  • 3. Data: 2002-01-09 09:19:51
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    a jest też tanszy ?

    czy możesz podać dlaczego lukas jest lepszy ? (z analizy kosztów też mi tak
    wynika, ale chcę się upewnić)

  • 4. Data: 2002-01-09 09:35:04
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>
    (news:a1h200$iu4$1@news.tpi.pl):
    > a jest też tanszy ?
    >
    > czy możesz podać dlaczego lukas jest lepszy ? (z analizy kosztów też mi
    tak
    > wynika, ale chcę się upewnić)

    Jeśli chodzi o Vise, to tańsza (na razie za darmo 2 karty), bez formalności
    (w moim przypadku), wyciąg przychodzi w porę i nie ma na nim pełnego numeru
    karty (w BZWBK już też podobno nie, ale jak im na to zwracałem uwagę,
    zachowywali się arogancko). Ale z płaceniem żadną z nich nigdy nie miałem
    kłopotów.

    Główne korzyści są pozakarciane: Przede wszystkim w oddziałach Lukasa ludzie
    wiedzą, co robią, no i ROR jest o niebo korzystniejszy. Spłatę zlecam przez
    Inet jako przelew wewnętrzny w ostatni dzień.

    Ale uwaga: VC BZWBK ma podgląd stanu przez Inet - tego Lukas na razie nie
    ma, choć obiecuję.

  • 5. Data: 2002-01-09 09:47:32
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Piotr Orzechowski <n...@p...com> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a1gvm9$kdq$...@n...tpi.pl...
    > jak w temacie
    > w rywalizacji zostały te dwa banki
    > proszę o opinię użytkowników

    Wez obie.

    Karol

  • 6. Data: 2002-01-09 09:57:18
    Od: "darek" <d...@f...com.pl>

    > Ale uwaga: VC BZWBK ma podgląd stanu przez Inet - tego Lukas na razie nie
    > ma, choć obiecuję.

    Ale ma chyba najbardziej rozbudowane menu automat via telefon, wlacznie z
    podaniem 10 ostatnich transakcji.....

  • 7. Data: 2002-01-09 09:58:50
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości
    > Wez obie.

    za drogo wyjdzie :)

  • 8. Data: 2002-01-10 07:51:11
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:a1h2sl$725> Główne korzyści są pozakarciane: Przede wszystkim w
> [...]
    > Inet jako przelew wewnętrzny w ostatni dzień.
    >
    > Ale uwaga: VC BZWBK ma podgląd stanu przez Inet - tego Lukas na razie nie

    Dletego wlasnie uwazam ze najlepszym rozwiazaniem jest eKonto w Lukasie i
    VISA w BZWBK. Jesli jestes abonentem IDEi WBK VISE Profit dostajesz za
    darmo.

    AO