  • 1. Data: 2002-01-09 08:20:41
    Temat: Visa w U.K
    Od: "Jerzy Radzimowski" <J...@a...NOTHERE.com>

    Witam grupe !

    Wrocilem po dluzszym pobycie z Anglii i nie sledzilem przez kilka miesiecy
    watkow, moze cos bylo w tym temacie:.

    Moja przygoda - ( sprawa awaryjna wiem ze gotowke z VISY brac to samobojstwo
    8-(( )
    Bohaterowie: VISA Bizness BPH, Visa Gold WBK, Visa Millenium
    Miejsce akcji: Bristol Anglia
    Aktorzy: 23 bankomaty oznaczone znaczkiem VISA w centrum i 3 na peryferiach.
    Na kilku ( 5 sztuk) napis Euronet na niebieskim tle
    Czas: od 2 do 18 grudnia 2001 godziny przedpopludniowe, popoludniowe,
    wieczorne i calkiem nocne.
    Akcja: Karte wloz wbij PIN poczekaj na komunikat - Transaction cannot be
    processed at the moment.
    Na pewno PIN byl prawidlowy. I tak wszedzie. Swiatek piatek czy sobota. 3
    karty zero ratunku.
    Te same karty w najblizszym pubie, sklepie, stacji benzynowej szly bez
    najmniejszych klopotow.

    Ktos mial podobna przygode ? Moze ktos cos wie w sprawie (nie)mozliwosci
    pobrania gotowki z karty VISA ? To tylko lokalny folklor czy ogolna zasada
    za kanalem ?

    AMEX wystawiony przez Millenium uratowal - szedl bez problemow.

    Jurek

  • 2. Data: 2002-01-09 21:32:03
    Temat: Re: Visa w U.K
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam :)

    heh, zaraz zaraz - kazda z kart nalezy odwrocic, przeczytac numer do CKiC,
    zadzwonic, podac dane i zaraz Ci powiedza co jest co - dodatkowo ochrzanic,
    a potem napisac skarge do dyrektora danego (wszystkich) CKiC, ktore
    obsluguja te Twoje karty :)

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 3. Data: 2002-01-10 07:27:48
    Od: "Jerzy Radzimowski" <J...@a...NOTHERE.com>

    Witam !

    Ha, ha ! Gdyby to cos skutkowalo. Dzwonilem i coz z tego, Panie z kazdego
    uparcie twierdza ze "brak nawet proby polaczenia" a to ze ma na oczach
    transakcje z baru obok - ciut szybko to jednak wlazi - to inna para kaloszy.
    Czyli problem jak udowodnic ze nie jest sie wielbladem. Uwaga, probowalem
    przez codziennie dwa tygodnie na 23 bankomatach - aby bylo dowcipniej -
    kazda proba to zaliczenie conajmniej 15 sztuk w centrum miasta po trzy kary
    !
    Czy ktos kiedys bral gotowke z bankomatu karta VISA wystawiona w polskim
    banku ? Jedyne co udalo mi sie zalatwic to niezbyt pewna informacja od
    panienki ( niezbyt kompetentnej )w banku w ktorego (dziurze) w scianie karty
    nie poszly - ze widac to karta z banku ktorego bankomat nie obsluguje. Cusik
    mi to twierdzenie nie pasi !
    A reklamacje po powrocie zlozylem - bo przez telefon na goracym uczynku te
    panienki z CKiC nie potrafia przyjac. Ot dodatkowa ciekawostka. Jak do tej
    pory cisza !

    Jurek

  • 4. Data: 2002-01-10 08:01:32
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ot dodatkowa ciekawostka. Jak do tej
    > pory cisza !

    I może lepiej żeby tak juz zostało, bo jak Cię jeszcze obciążą
    wszystkimi kilkudziesięcioma niezrealizowanymi transakcjami, to przy
    tym tempie załatwiania reklamacji możesz wylądować pod mostem ;-)))
    Grzegorz