  • 1. Data: 2004-09-22 13:24:42
    Temat: transakcje sprzed 1,5 roku...
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Mam prosbe, moze ktos przechodzil podobny problem...
    Wlasnie bank przyslal mi wyciag z karty kredytowej, problem w tym
    ze transakcje byly dokonane pnad 1,5 roku temu i nie mam zadnej
    mozliwosci weryfikacji czy to moje,albo czy juz za nie kiedys zaplacilem,
    a zeby bylo smieszniej karta kredytowa stracila waznosc wiele miesiecy temu (i
    umowa rowniez, jak sadze). Tak sie zastanawiam czy bank moze wysylac mi zadanie
    zaplaty po 10 miesiacach od wygasniecia karty kredytowej.

    pozdrawiam, Robert.

  • 2. Data: 2004-09-22 13:29:07
    Temat: Re: transakcje sprzed 1,5 roku...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > mozliwosci weryfikacji czy to moje,albo czy juz za nie kiedys zaplacilem,
    > a zeby bylo smieszniej karta kredytowa stracila waznosc wiele miesiecy

    Takie miałeś obroty na KK, że nie jestes sobie w stanie przypomnieć
    płatności sprzed 1,5 roku (najprawdopodobniej dokonywanych zagranicą w
    żelazku, a więc niecodziennych) ? I nie pamiętasz czy wszystkie transakcje
    zostały rozliczone wcześniej? Ciekawostka przyrodnicza ;-)

    >Tak sie zastanawiam czy bank moze wysylac mi zadanie
    > zaplaty po 10 miesiacach od wygasniecia karty kredytowej.

    Pewnie, że może.

  • 3. Data: 2004-09-22 13:47:33
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > żelazku, a więc niecodziennych) ? I nie pamiętasz czy wszystkie transakcje
    > zostały rozliczone wcześniej?  Ciekawostka przyrodnicza ;-)

    No to wypada mi wspomóc kolegę, żeby nie czuł się wybrykiem natury.

    Ja mam (miałbym?) takie kłopoty z transakcjami rozliczonymi w normalnym czasie, więc
    głowa do góry - nie jesteś sam ;-)

    Jacek

  • 4. Data: 2004-09-22 13:55:10
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Robert napisał:

> [...]
    > umowa rowniez, jak sadze). Tak sie zastanawiam czy bank moze wysylac mi zadanie
    > zaplaty po 10 miesiacach od wygasniecia karty kredytowej.

    A czy nie jest tak, ze sklep ma okreslony czas by upomniec sie o kase?
    Rok, czy cus?

    Bartol

  • 5. Data: 2004-09-22 13:56:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ja mam (miałbym?) takie kłopoty z transakcjami rozliczonymi w normalnym
    czasie, więc
    > głowa do góry - nie jesteś sam ;-)

    Zazwyczaj transakcje rozliczane z takim poslizgiem, to jakies wydatki
    wakacyjne z końca świata regulowane via żelazko. Stąd moja teza, że dość
    dziwne jest ich "zapomnienie". Oczywiście nie upieram sie przy swojej
    teorii, bo byc może zdarza się zakup "spożywki" sprzed 1,5 roku dopiero
    teraz rozliczony, jakkolwiek o takim przypadku nie słyszałam ;-))) W każdym
    razie zapłacic trzeba.

  • 6. Data: 2004-09-22 13:57:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A czy nie jest tak, ze sklep ma okreslony czas by upomniec sie o kase?
    > Rok, czy cus?

    A nie 3?

  • 7. Data: 2004-09-22 14:00:31
    Od: r...@p...onet.pl

    > No to wypada mi wspomóc kolegę, żeby nie czuł się wybrykiem natury.
    >
    > Ja mam (miałbym?) takie kłopoty z transakcjami rozliczonymi w normalnym
> [...]

    Dziekuje bardzo za wsparcie. Poprzedni post nie wzniosl nic nowego do sprawy,
    jedynie dowcipne uwagi.
    Jestem bardzo zdziwiony transakcjami sprzed 1,5 roku i boli mnie ze nie moge
    ich w zaden sposob zweryfikowac.
    Poza tym sadze ze bank nie zawarl ze mna umowy "na wiecznosc", skoro juz nie
    mam karty to nasza umowa jakby byla zakonczona. Chyba nie mam juz tej umowy
    wiec sam nie wiem.
    Robert.

  • 8. Data: 2004-09-22 14:03:04
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    > A nie 3?

    No wlasnie, cos konkretnego...a gdzie takich informacji szukac?
    Robert.

  • 9. Data: 2004-09-22 14:09:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jestem bardzo zdziwiony transakcjami sprzed 1,5 roku i boli mnie ze nie
    moge
    > ich w zaden sposob zweryfikowac.

    Co to za transakcje? Krajowe? Zagraniczne?

  • 10. Data: 2004-09-22 14:09:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No wlasnie, cos konkretnego...a gdzie takich informacji szukac?

    KC daje 3 lata na dochodzenie roszczeń - stąd moje przypuszczenie.