  • Data: 2004-08-25 15:15:29
    Temat: telefon z Multibanku - do Was też?
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przed chwilą dzwonił do mnie konsultant z Multibanku, celem
    uzupełnienia mojego profilu klienta, pytania o interesujące mnie
    usługi itd. Do Was też? Wkurzyło mnie to, że zadzwonił do mnie, z
    numery zastrzeżonego i chciał przeprowadzać ze mną identyfikację
    (nazwisko panieńskie matki i coś pewnie potem) - ale sprowadziłem
    gościa do parteru, bo dzwoni z zastrzeżonego numeru, podawać się za
    konsultanta może każdy, no i chce abym to ja się identyfikował.
    Podałem tylko to nazwisko i powiedziałem, że więcej mu nie powiem.
    Albo pyta, albo nie. No i pytał ;)

    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Jest człowiek - jest problem, nie ma człowieka - nie ma problemu"