  • Data: 2002-07-23 07:40:57
    Temat: stale zlecenia w PKO BP
    Od: "Konrad Turowski" <t...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj dostalem wyciag elektroniczny z PKO BP SA, z ktorego wynika, ze bank
    w ramach stalych zlecen naleznosc za energie elektryczna odprowadzil z
    mojego konta do Lozdkiego Zakladu Energetycznego z data 20 bm. Tymczasem
    termin platnosci tej naleznosci mija dzis, tj 23 bm. W banku powiedziano mi,
    ze takie maja porozumienie z LZE, ze maja wysylac naleznosci kilka dni przed
    uplywem terminu platnosci. W LZE natomiast zapewniono mnie, ze wystarczy
    jesli bank przekaze naleznosc z data ksiegowania na dzien w ktorym mija
    termin platnosci, co wiecej powiedziano, ze tak robia wszystkie inne banki.
    I kto tu klamie w zywe oczy?...
    Konrad Turowski
    t...@x...wp.pl