    From: "Myrek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: sposoby platnosci za granice- pomocy!
    Date: Fri, 27 Jun 2003 16:58:09 +0200
    Sender: n...@p...onet.pl@195.136.56.37

    witam
    czy mozecie mi wskazac inne sposoby przelewow za granice niz bidpay (i
    paypal ktorm i tak nie mozna zaplacic z polski)??
    zawsze placilem przez bidpay`a ale ostatnio mam problemy, wygralem licytacje
    w dwoch aukcjach jednego sprzedawcy na ebay`u, laczny koszt przekraczal
    wartosc 700$ wiec zaplacilem dwa razy 700$ + reszta, podalem rozne numery
    aukcji (ktore wygralem) a bidpay odrzucil platnosc! zdenerwowalem sie,
    poniewaz na moim koncie zostaly zablokowane pieniadze za ktore mialem kupic
    towar- teraz musze czekac na odblokowanie :( (w Inteligo podobno do 7dni)
    w celu unikniecia takich problemow wole zmienic sposob platnosci na bardziej
    pewny- i tu pytanie do Was... na jaki??
    dziekuje i pozdrawiam
    Mirek

    P.S. osobom ofrujacym placenie za ich posrednictwem przez paypal`a dziekuje-
    prosze nie przysylac swoich ofrert!!