  • 1. Data: 2006-07-10 17:36:55
    Temat: spłata kredytu konsumpcyjnego kredytem budowlano hipotecznym
    Od: "WuTomek" <w...@p...wywal_to.fm>

    Witam,
    czy poniższa hipotetyczna sytuacja jest do zrealizowaniu w jakimkolwiek
    banku ?
    Załóżmy, że mam wziętą pożyczkę konsumpcyjną, za kilka miesięcy chcę wziąć
    kredyt budowlano hipoteczny (czyli mieszkanie jescze fizycznie nie
    istnieje). Czy jest jakiś bank, który da mi kredyt budowlano hipoteczny,
    który by zrefinansował obciążającą mnie pożyczkę ? Oczywiście wychodzimy z
    założenia, że wartość budowanego mieszkania jest wystarczająca jako
    zabezpieczenie.

    Tomek

  • 2. Data: 2006-07-10 17:39:25
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    http://kredyt.org.pl/ptf/

    oni mają coś takiego jak "DUET" i chyba o to ci chodziło

    pozdrawiam
    @dams

    --
    www.bankpocztowy.com.pl

  • 3. Data: 2006-07-10 18:03:04
    Od: "WuTomek" <w...@p...wywal_to.fm>

    To niestety nie to. Oferta Santandera dotyczy wcześniejszego kredytu
    hipotecznego.
    Zatem pożyczka konsumpcyjna się nie łapie.

    Tomek

  • 4. Data: 2006-07-10 19:31:39
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    mozesz zaciagnac kredyt hipoteczny, a nastepnie refinansowy, ktorym
    obejmiesz wszystkie swoje wczesniejsze kredyty....

    chociaz pewnie nie o takie rozwiazanie Ci chodzilo (kolejnosc niewlasciwa)

  • 5. Data: 2006-07-10 19:52:59
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Witam,
    > czy poniższa hipotetyczna sytuacja jest do zrealizowaniu w jakimkolwiek
    > banku ?

    Przecież to zupełnie coś normalnego. Masz np. 20k kredytu konsumpcyjnego i
    chcesz wziąć w sumie 140k na zakup mieszkania i spłatę ww. kredytu (120 plus
    20).
    Zdziwiłbym się, gdyby to jeszcze nie był standard w jakimś dużym porządnym
    banku w Polsce.

  • 6. Data: 2006-07-11 07:56:59
    Od: z...@p...onet.pl

    > http://kredyt.org.pl/ptf/
    >
    > oni mają coś takiego jak "DUET" i chyba o to ci chodziło
    >
    > pozdrawiam
    > @dams

    To zupelnie nie to.

  • 7. Data: 2006-07-11 07:58:40
    Od: z...@p...onet.pl

    > mozesz zaciagnac kredyt hipoteczny, a nastepnie refinansowy, ktorym
    > obejmiesz wszystkie swoje wczesniejsze kredyty....
    >
    > chociaz pewnie nie o takie rozwiazanie Ci chodzilo (kolejnosc niewlasciwa)

    Matko, a po co mu 66 kredytow? Najpierw jeden, potem drugi. Przeciez oplaty,
    prowizje, koszty hipoteki go zabija.

  • 8. Data: 2006-07-11 08:01:57
    Od: z...@p...onet.pl

    > Oczywiście wychodzimy z
    > założenia, że wartość budowanego mieszkania jest wystarczająca jako
    > zabezpieczenie.
    > Pozdrawiam

    No wlasnie tu jest caly pies pogrzebany. Wedlug niektorych bankow mieszkanie
    jest warte tyle za ile je kupujesz. Jesli wiec bierzesz kredyt na 100% wartosci
    zakupu to juz 20.000 na splate nie dostaniesz. Jesli jednak bank wyceni je
    wyzej niz cena transakcyjna i te wartosc uzna, to mozesz dostac taki kredyt.
    Trzeba tylko isc do banku tego drugiego typu.
    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2006-07-11 14:53:04
    Od: "WuTomek" <w...@p...wywal_to.fm>

    Sytuacja jest akurat taka, że kasa z konsumpcyjnego idzie na to mieszkania,
    zatem wystarczy mi nominalna wartość i wyjdę pi razy oko na na swoje.
    Tomek

  • 10. Data: 2006-07-11 15:00:11
    Od: "WuTomek" <w...@p...wywal_to.fm>

    Nie takie znowu normalne, i na pewno nie standard niestety. Na razie tylko
    GE jest w stanie pójść na coś takiego, ale moga być z tym problemy, jeżeli
    fizycznie trochę mieszkanie nie będzie "choć trochę" wybudowane i dopiero
    wtedy zrefinansują. A mi zależy na refinansowaniu od razu po przyznaniu
    hipotecznego.
    DB, PKOBP nie idą na coś takiego, szukam dalej.
    --
    Pozdrawiam.
    Tomek