  • 1. Data: 2006-07-10 19:17:25
    Temat: odsetki na karcie Citi - ku przestrodze !!!
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    temat podobny to poruszanego wczesniej

    wlasnie druknalem sobie wyciag z sieci (kk Citi-BP) i na koncu pojawila mi
    sie pozycja "odsetki" ;-(

    na 100% karte splacilem terminowo (jeszcze to sprawdzilem), zadnych
    gotowkowych nie
    wykonywalem wiec o co chodzi?

    zadzwonilem na infolinie no i...uwaga:

    kobita mi wyjasnila gdzie tkwi problem, otoz karte splacilem (zgodnie z data
    na wyciagu)
    3.07 i tego dnia srodki zostaly zaksiegowane, ale mimo to ichniejszy system
    cos namieszal
    i rozliczyl transakcje tak, jak gdyby zostala wykonana dzien pozniej i
    oczywiscie
    naliczyl mi odsetki od kredytu

    reklamacja zostala przyjeta i kasa wroci mi na konto, ale gdybym nie
    zadzwonil
    to nic by sie nie wydarzylo = bank sam z siebie bledu by nie skorygowal i
    zwyczajnie
    zaplacilbym odsetki naliczone z winy systemu....

    podejrzewam, ze wielu klientow az tak wnikliwie nie analizuje wyciagu i
    splaca
    (albo i nie) kwote, ktora na nim widnieje, kto na tym zyskuje chyba jest
    jasne

    dlatego tez dokladnie analizujcie nadsylane przez bank wyciagi, bo warto ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2006-07-11 18:06:33
    Temat: Re: odsetki na karcie Citi - ku przestrodze !!!
    Od: "goguś" <k...@i...pl>

    eeee, i to jakas rewelacja? na karcie z IKEI (z jakims Beneficjalem)
    tak jest co miesiac. wplacasz w terminie, a oni uparcie wrzucaja na
    karte z pozniejsza data. za kazdym razem trzeba sie upomniec, zeby
    zwrocili....

  • 3. Data: 2006-07-12 08:52:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    goguś napisał(a):
> [...]
    > tak jest co miesiac. wplacasz w terminie, a oni uparcie wrzucaja na
    > karte z pozniejsza data. za kazdym razem trzeba sie upomniec, zeby

    Jeszcze miesiąc temu przelewy na kartę były księgowane normalnie - tak
    jak wynika z sesji elixiru.

    W tym miesiącu też zauważylem opóźnienia od 1 do 4 dni.

    p. m.

  • 4. Data: 2006-07-12 17:48:47
    Od: "goguś" <k...@i...pl>

    ja tak mam juz na 3 wyciagach z rzedu, czyli na wszystkich :)

    pewnie gdzies na lewo obracaja ta kaska...

  • 5. Data: 2006-07-13 09:35:17
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > ja tak mam juz na 3 wyciagach z rzedu, czyli na wszystkich :)
    >
    > pewnie gdzies na lewo obracaja ta kaska...

    po reklamacji, oddali kase w 2 dni...na szczescie ;-)

  • 6. Data: 2006-07-13 09:43:49
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    bo to shitibank...
    za wplate w kasie potrafia skasowac 15 zeta
    jesli depozyt mniejszy niz 5 tysi
    ale kuzwa depozyt w bankomacie potrafia ksiegowac 3 dni
    ale nie ! shiti never sleeps
    raz sie tak przejechalem jak wplacalem w piatek
    srodki dostepne byly w srode :(
    myslalem ze mnie szlag trafi
    choc data byla ok i odsetki policzone poprawnie

    SW

  • 7. Data: 2006-07-13 09:53:22
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    korzystam tylko z ichniejszej kk VISA BP

    robie gratisowe przelewy z rachunku karty i dostaje za nie punkty profit ;-)

    jak na razie jestem zadowolony z obslugi...

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2006-07-13 09:58:07
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > jak na razie jestem zadowolony z obslugi...

    ma spory pakiet partnerski i duzo znizek
    pomijajac drozyzne to musze powiedziec ze nigdy nie bylo lipy z ta karta
    zawsze ale to zawsze dzialala,w roznycn miejscach na swiecie
    a mam ja od 98 roku
    o przeprrrrraszam
    raz mi sie laska w sklepie kazala wypchac ta karta
    ale to bylo w meksyku ;)
    kumpel wyjal bepeh i ta laska zaakceptowala :)

    SW

  • 9. Data: 2006-07-13 10:14:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    RobertS napisał(a):
    > korzystam tylko z ichniejszej kk VISA BP
    >
    > robie gratisowe przelewy z rachunku karty i dostaje za nie punkty profit ;-)
    >
    > jak na razie jestem zadowolony z obslugi...

    Te punkty z BP, oraz (podobno, bo jeszcze odpukać nie miałem
    konieczności korzystać) porządne procedury reklamacyjne, to chyba jedyne
    zalety ich KK.

    Bo poza tym, to wszystko jest gorsze niż u konkurencji, poczynając od
    ich dostępu online.

    p. m.

  • 10. Data: 2006-07-13 10:49:33
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > ma spory pakiet partnerski i duzo znizek
    > pomijajac drozyzne to musze powiedziec ze nigdy nie bylo lipy z ta karta

    1. karte dostalem gratis,
    2. korzystam w zasadzei TYLKO z darmowych przelewow z rachunku kk,
    3. splacam ja terminowo
    4. a operacje bezgotowkowe wykonalem chyba ze dwie, obie to platnosci
    w amazon.com, ale po tak koszmarnym kursie, ze wiecej tego nie zrobie ;-(
    5. reklamacje rozpatrzyli blyskawicznie

    generalnie jest ok, ciekawe tylko czy bank bedzie chcial mnie zatrzymac
    anulujac mi oplate za kolejny rok (jakos specjalnie na mnie nie zarabia),
    bo jak nie to dziekuje...

    i tutaj pytanko:
    czy jak klient chce zrezygnowac z karty Citi to potrafia cos zaoferowac?

    rezygnujac z kart w Multi i BPH nie otrzymalem zadnej propozycji,
    w bz wbk nawet pomimo niezbyt duzych obrotow - darowali mi oplate
    roczna

    generalnie, ktore banki najmocniej "walcza" o odchodzacego klienta?