  • 11. Data: 2009-02-14 12:19:14
    Temat: Re: spekulant ministrem zdrowia!!!!
    Od: k...@o...pl

    On 14 Lut, 12:37, "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote:
    > Minister to menedżer, ktory zarzadza ludzmi i pieniedzmi tak jak prezes w
    > spolkach gieldowych.

    Nie jestem tego taki pewien. O ile jako dyrektor szpitala menedżer
    byłby ok (choć i tak wskazane, żeby miał pojęcie o służbie zdrowia) to
    minister także ma swój wkład w tworzenie prawa. Musi więc znać
    specyfikę danego środowiska. Od ścisłego zarządzania to jest minister
    finansów i inni. Inaczej powstaną kolejne potworki prawne których się
    nie będzie dało realizować albo będą działać nie tak jak powinny.

  • 12. Data: 2009-02-14 12:20:58
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    hej

    tak
    spec od zarzadzania
    poz tym na niczym sie nie zna

    takich nam trzeba
    kierunek zarzadzanie to przyszlosc polowa polskich studentow to studiuje

    a czy szefem Microsoft nie jest programista?

    eh przemysl sobie to, jak radca prawny mogl byc ministrem transportu
    a adwokat ministrem szklonictwa

  • 13. Data: 2009-02-14 12:23:04
    Od: k...@o...pl

    On 14 Lut, 09:05, fatso <f...@n...com> wrote:
    >Edwina poszla w odstawke mimo ze miala
    > absolutna racje: Salmonella siedzi w jajkach
    > do tej pory. Nie wolno jednak o tym mowic a jajka dokladnie ugotowac czy
    > usmazyc.
    Hm..dla mnie to była zawsze "oczywista oczywistość";)
    Tak samo jak mycie rąk przed jedzeniem.

  • 14. Data: 2009-02-14 12:51:27
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > do rzadzenia wielomiliardowym
    > majatkiem publicznym. Nasza Edwina latala wysoko i daleko mierzyla.
    > Polamala sobie jednak skrzydelka
    > na lobby farmerow brytysjkich. Otoz ujawnila ,ze w jajkach mozna znalezc
    > bakterie brzydkiej sraczkowej choroby,
    > tzw Salmonella. Nastala panika i ludzie przestali kupowac jajka, farmerzy
    > zawyli. Nawet tak potezna jak skala
    > Maggie T. musiala sie ugiac. Edwina poszla w odstawke mimo ze miala
    > absolutna racje: Salmonella siedzi w jajkach
    > do tej pory. Nie wolno jednak o tym mowic a jajka dokladnie ugotowac czy

    jak w angielskich tak w polskich jest salmonella. zdaje się, że kury sa za
    pan brat z salmonellą. A jak ktoś nażre sie jakiegoś wredniejszego szczepu
    to dostanie sraczki. Mimo wszystko salmonella to obecnie nie problem
    epidemiologiczny. jak 20 lat temu.
    Natomiast nasza Kopacz to taki lokalny cwaniaczek (cwaniaczka). Wystarczy
    pogrzebać w zyciorysie a znajdzie sie rozne ciekawostki. na pewno bardziej
    posjonujace niż u biednego Czumy. Ale jaki kraj tacy ministrowie.

  • 15. Data: 2009-02-14 12:55:57
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Piotr Maksymowicz"
    > Natomiast nasza Kopacz to taki lokalny cwaniaczek (cwaniaczka). Wystarczy
    > pogrzebać w zyciorysie a znajdzie sie rozne ciekawostki. na pewno bardziej
    > posjonujace niż u biednego Czumy. Ale jaki kraj tacy ministrowie.

    Też myślę, że lepszy by był Piecha.

  • 16. Data: 2009-02-14 13:32:11
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    http://czekajac-na-cud.blogspot.com/2007/12/kim-jest
    -ewa-kopacz.html

    D.

  • 17. Data: 2009-02-14 16:53:56
    Od: bodyn <b...@w...to.o2.pl>

    Joachim pisze:

    > Jakaś kpina! Taki ktoś ministrem zdrowia????? A gdzie kwalifikacje???
    No i dobrze. ma kwalifikacje do zarzadzania.
    A byly chirurg ma? A czy szefem firmy sprzatajac ma byc byla sprzataczka?

  • 18. Data: 2009-02-14 16:55:25
    Od: bodyn <b...@w...to.o2.pl>

    grubianin pisze:
    > hej
    >
    > czyli ministrem edukacji lekarz?
    > ministrem zdrowia nauczyciel?
    > ministrem transportu radca prawny?
    > ministrem sprawiedliwosci inzynier?
    > ministrem kultury inzynier?
    > szefem banku centralnego mgr rolnictwa?
    >
    > dalej mam?
    >
    > puknij ty siebie
    >
    > jak sie ma byc szefem to sie trzeba na tym znac,
    No mozesz dalej oczywiscie. A nie prosciej aby ludzie co maja zarzadzac
    znali sie na zarzadzaniu??
    Minister budownictwa ma byc murarz. no bez jaj.

  • 19. Data: 2009-02-14 16:56:48
    Od: bodyn <b...@w...to.o2.pl>

    grubianin pisze:
> [...]
    >
    > a czy szefem Microsoft nie jest programista?
    >
    > eh przemysl sobie to, jak radca prawny mogl byc ministrem transportu
    PZPN ma za szefa bylego pilkarza i wiadomo jak kieruje. Byly sedzia tez byl.
    I wg Ciebei sie znali??

  • 20. Data: 2009-02-14 16:57:37
    Od: bodyn <b...@w...to.o2.pl>

    Fidelio pisze:
    > Użytkownik "Bob" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, wejdzie przy wysokiej pensji wyjdzie jak mu obniżą ze względu na
    > kryzys.
    To chyba zly trader