  • 11. Data: 2021-05-11 12:28:52
    Temat: Re: scamy na youtube
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 May 2021 21:28:10 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:60990455$0$526$65785112@news.neostrada.pl>

    > Odważne stwierdzenie ;)

    Co chwila mi wyskakuje "zapisz sie na miesiac bez reklam", a ja olewam
    :-)

    > https://www.youtube.com/watch?v=rvR80Xpj-jc

    > https://www.youtube.com/watch?v=fA87lRmORUU

    Ten to nie wiem czy sie kwalifikuje. Reklama, kryptoreklama, czy
    ciekawostka? Dawniej tez ktos podsylal "Banned".

    > https://www.youtube.com/watch?v=FfSnJdpFBb8

    Reklama ... ale czego? Photoshopa, Adobe Cloud ?

    Ale ale ... jak na to trafiles?
    Bo youtube owszem - wciska reklamy przed filmem.
    Bywa, ze wciska reklamy w trakcie filmu.
    Ale czy nie za zgodą autorow? Im wiecej reklam tym wieksze
    wynagrodzenie.

    I piszesz o takich reklamach wciskanych, czy o filmach promujacych
    jakies tresci, ktore jednak trzeba kliknac aby obejrzec.

    swoja droga, np
    https://www.youtube.com/watch?v=KICn1ip7wvA

    Frugo placi za wyswietlanie reklamy, czy jeszcze zgarnia kase za
    ogladanie ? :-)

    J.

  • 12. Data: 2021-05-11 17:22:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-10 o 22:28, PiteR pisze:
    > in <news:60990455$0$526$65785112@news.neostrada.pl>

    > Odważne stwierdzenie ;)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=rvR80Xpj-jc

    Leci jakiś filmik z czarnoskórym, ale żadna reklama w tym nie wyskakuje.
    Czyli to mozna uznac za filmik bez reklamy.

    Jak sie ogląda jakis film i wyskakuja reklamy to jednak bardzo krótko,
    ponadto jest przycisk zamknij reklamę.

    --
    animka

  • 13. Data: 2021-05-11 18:03:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 22:28, PiteR pisze:
    > Odważne stwierdzenie ;)

    Różne są zboczenia na tym świecie ;-)

  • 14. Data: 2021-05-11 18:08:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-11-maja-2021 o 06:48, Kamil Jońca pisze:

    > Domyślam się, że chodzi o liczbę wyświetleń.

    To dalej nie mówi że normalini to oglądają.

    PS. A te "wyświetlenia" to liczy się jako cała reklama od początku do
    końca czy tylko wystarczy zaliczyć 1 s. i zamknięcie z WKURWIENIEM?

    Pytam z ciekawości bo u mnie na chrome z adguardem i jeszcze czymś tam
    reklam na jutubie nie ma.

    Z politowaniem patrzę jak komuś na telefonie się włączają co 30s.

  • 15. Data: 2021-05-11 18:12:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-11-maja-2021 o 07:34, PiteR pisze:
    > Ktoś kto mówi, że nie ogląda żadnych reklam i żadna mu się nie spodoba
    > na pewno normalny nie jest.

    REKLAM na JUTUBIE.
    Mój czas jest zbyt cenny aby gapić się na reklamy.
    To jest mój świadomy wybór. Oglądam to co chcę.
    jestem WOLNYM BIAŁYM CZŁOWIEKIEM ;-)

    PS. W tv mam nagrywarkę i zazwyczaj oglądam z nagrania aby reklamy
    przewijać.
    A jak już mi się trafi program online to po planszy reklamowej zmieniam
    kanał. Jak w następnym reklmama i w następnym to wracam do nagrywarki
    albo do zblokowanego jutuba.

    To jest NIENORMALNE przy technologii XXI wieku?

  • 16. Data: 2021-05-11 18:36:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    _Master_ <M...@...pl> writes:

    > To dalej nie mówi że normalini to oglądają.
    >
    > PS. A te "wyświetlenia" to liczy się jako cała reklama od początku do
    > końca czy tylko wystarczy zaliczyć 1 s. i zamknięcie z WKURWIENIEM?
    Nie pamiętam. Wiem że gdzieś (być może na youtube właśnie) trzeba było z
    5-10 sekund obejrzeć, żeby się liczyło jako obejrzane.
    KJ

  • 17. Data: 2021-05-11 18:47:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    _Master_ <M...@...pl> writes:

> [...]
    > jestem WOLNYM BIAŁYM CZŁOWIEKIEM ;-)
    >

    > PS. W tv mam nagrywarkę i zazwyczaj oglądam z nagrania aby reklamy

    No ja też. Ale zdaje sie, ze tu zostały pomylone 2 rzeczy.
    1. reklamy wp..jące się i przerywające coś innego
    2. filmiki reklamowe wiszące luzem, na które można wejść lub nie. Z
    WŁASNEJ WOLI. Dlaczego to ma być czyms gorszym niz oglądanie wielu
    innych filmików?

    I co by nie mówić, niektóre reklamy to są male "dzieła sztuki", które z
    przyjemnością można obejrzeć. W każdym razie większą niz sporą część
    reszty youtubowych dzieł.
    W końcu teksty:
    "tak to tylko w Erze", "brawo my" z powietrza sie nie wzięły.
    KJ

  • 18. Data: 2021-05-11 22:02:37
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-05-09, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Nie wiem czy są tu jacyś namiętni oglądacze youtuba.

    Są i mają pakiet premium, by nie mieć tego problemu :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 19. Data: 2021-05-11 22:57:34
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-11 o 18:47, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > reszty youtubowych dzieł.
    > W końcu teksty:
    > "tak to tylko w Erze", "brawo my" z powietrza sie nie wzięły.

    Problem w tym, że to google przejęło YouTube. Za wszystko sie łapią.

    --
    animka

  • 20. Data: 2021-05-11 23:08:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.05.2021 o 22:28, PiteR pisze:

    > Odważne stwierdzenie ;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=rvR80Xpj-jc
    > https://www.youtube.com/watch?v=fA87lRmORUU
    > https://www.youtube.com/watch?v=FfSnJdpFBb8

    Wiesz, jeśli dajesz przekierowanie wprost do reklamy. Mnie chodzi o te
    dołączane do innych materiałów.

    --
    Robert Tomasik