  • 1. Data: 2007-04-09 19:31:43
    Temat: samozatrudnienie a kredyt na mieszkanie
    Od: "ryciek" <r...@g...pl>

    Witam,

    Moja dziewczyna znalazła się w trochę niedogodnej sytuacji. Od pół roku jest
    zatrudniona w dość dużej firmie przez "biuro pośrednictwa pracy". To biuro
    zdziera z jej pensji kupę kasy. Pani kadrowa z firmy, w której pracuje
    powiedziała, że jak się sprawdzi to po pół roku ONI ją zatrudnią. Więc się
    starała i... ostatnio "pani kadrowa" powiedziała, że są zadowoleni z jej
    pracy i chcieliby żeby została. Ale chcą żeby jeszcze 2 albo 3 miesiące
    popracowała przez "biuro pośrednictwa pracy", bo na razie firma dzieli jeden
    duży oddział na dwa mniejsze i "mają urwanie głowy". Następnie zaproponowali
    jej, że zostanie, ale będzie musiała otworzyć swoją firmę.

    Zarobki wzrosną jej o jakieś 30%, ale cały czas liczyliśmy, że dostanie
    normalną umowę na czas nieokreślony.

    Problem w tym, że w niedługim czasie chcemy wziąć kredyt na mieszkanie.

    Czy ktoś z Was może wie jak podchodzą banki do takiego "samozatrudnienia"?

    Czy dopiero po pół roku od momentu "samozatrudnienia" będziemy mogli się
    starać o kredyt, czy może wcześniej?

    Za wszelkie sugestie z góry dziękuję!

    Pozdrawiam rr

  • 2. Data: 2007-04-09 19:44:24
    Temat: Re: samozatrudnienie a kredyt na mieszkanie
    Od: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>

    > Czy ktoś z Was może wie jak podchodzą banki do takiego "samozatrudnienia"?
    >
    > Czy dopiero po pół roku od momentu "samozatrudnienia" będziemy mogli się
    > starać o kredyt, czy może wcześniej?

    Dwa lata temu jak szukałem kredytu, to banki mniej chętnie dawały kredyt
    samozatrudnionym. Raczej wcześniej niż po pół roku nie ma co się starać. I
    to przy działalności z książką przychodów i rozchodów. Za to samą ideę
    samozatrudnienia popieram, bo mie szlag trafia jak widzę ile oddaję w
    podatkach na umowie o pracę.

    pozdrawiam
    Maciek

  • 3. Data: 2007-04-10 06:05:03
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Maciej Laskowski napisał(a):
    > Za to samą ideę
    > samozatrudnienia popieram, bo mie szlag trafia jak widzę ile oddaję w
    > podatkach na umowie o pracę.

    przynajmniej jeden etat (pol, cwierc) gdzies wypada miec, bo ZUS i tak
    zaplacisz