    From: "kesser" <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: renegocjacja hipotecznego w BPH
    Date: 8 Feb 2007 23:46:56 -0800

    Witam
    Czy ktoś to przerobił, z archiwum wynika, że byli chętni do
    renegocjacji warunków kredytu hipotecznego?
    Powoli oprocentowanie w CHF dobija mi do 6%.
    Jakiś czas temu jak pytałem w banku to mi pani podała koszty takiej
    imprezy na poziomie 500 pln, a spadek na racie miałbyć nieznaczny,
    przy czym pani nie wyliczyła mi nowej raty więc to tylko jej opinia.
    Czy można jakoś wyliczyć na szybko wysokość ewentualnej raty po
    zmianie?