  • 1. Data: 2010-04-29 19:55:40
    Temat: reklamacja
    Od: cos <a...@g...pl>

    czy jest jakis ustawowy termin maksymalny na udzielenie opowiedzi przez
    bank?

  • 2. Data: 2010-04-29 23:36:50
    Temat: Re: reklamacja
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    cos pisze:
    > czy jest jakis ustawowy termin maksymalny na udzielenie opowiedzi przez
    > bank?

    A masz potwierdzenie jej przyjecia przez bank?

  • 3. Data: 2010-04-30 05:12:17
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 30, 1:36 am, krzysztofsf <k...@o...pl> wrote:

    > A masz potwierdzenie jej przyjecia przez bank?

    Co nie zmienia sprawy ze nie ma terminu ustawowowego ;)

  • 4. Data: 2010-04-30 06:28:57
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    cos wrote:

    > czy jest jakis ustawowy termin maksymalny na udzielenie opowiedzi przez
    > bank?

    Zadzwoń do danego banku i zapytaj w jakim czasie wg.wewnętrznych procedur
    rozpatrują zazwyczaj reklamacje.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-04-30 07:49:42
    Od: cos <a...@g...pl>

    W dniu 2010-04-30 01:36, krzysztofsf pisze:

    > A masz potwierdzenie jej przyjecia przez bank?
    wyslalem poleconym 2 marca mam potwierdzenie ze list dotarl...