  • Data: 2004-09-07 23:30:32
    Temat: realizacja czekow zagranicznych
    Od: "Nellis Eketorp" <n...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry,
    Dostane niedlugo czek z USA na $80. Pierwszy raz dostaje czek wiec: Czy
    mozecie mi powiedziec, w ktorym banku mozna go zrealizowac najkorzystniej?
    (tzn. zalezy mi na banku z mozliwie najnizsza prowizja) A takze: ile czeka
    sie za pieniedzmi podczas realizacji? - watpie by bylo to od reki. Moj bank
    nie realizuje czekow wiec musze szukac gdzie indziej.

    Bede bardzo wdzieczna za szybka odpowiedz.