  • 1. Data: 2002-01-21 15:11:08
    Temat: rachunek biezacy w PKO SA - po co te 200 zl?
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    Wlasnie, dzis sobie zakaprysilem (w zwiazku z powolna eksterminacja z mojego
    zycia BPH) otworzyc na wszelki wypadek (czytaj wplat-wyplat mBanku) rachunek
    jak w tytule wiadomosci. Pani za lada przezornie sprawdzila czy aby nie
    potrzebuje RORu, a potem przestrzegla mnie, ze musze zdeponowac (na dodatek
    wniesc w gotowce) 200 zl .
    Opadla mi szczena tak, ze zapomnialem zapytac, czy to mam tam stale trzymac?
    Czy moge np na 2 dzien wyczyscic konto.
    Moze ktos w Was przerabial i wie? NA www maja napisane, ze jezeli saldo jest
    mniejsze niz 200 zl, to rachunek jest nieoprocentowany - ale nie pisza nic,
    ze sie musi te 200 tak miec. Czego ja tu nie kumam, bo na pewno czegos,
    takie mam przeczucie ...

    Wojtek

  • 2. Data: 2002-01-21 15:28:35
    Temat: Re: rachunek biezacy w PKO SA - po co te 200 zl?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    fotech wrote:

    > Opadla mi szczena tak, ze zapomnialem zapytac, czy to mam tam stale trzymac?
    > Czy moge np na 2 dzien wyczyscic konto.

    Bierzesz dwie stówy. Idziesz do pani. Zakładasz Rach. bież. Wpłacasz
    dwie stówy. Wypłacasz dwie stówy. Wychodzisz z banku. Prawda, że proste?
    :-)

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2002-01-21 15:32:18
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Bierzesz dwie stówy. Idziesz do pani. Zakładasz Rach. bież. Wpłacasz
    > dwie stówy. Wypłacasz dwie stówy. Wychodzisz z banku. Prawda, że proste?
    > :-)

    A musze miec te pieniadze w garsci? Nie moge kwitkow dwoch podpisac ? I czy
    ta karte do operacji mi daja od razu ?
    I skoro to takie proste, to po co ta szopka ...
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-01-21 15:50:09
    Od: kwitek <k...@f...net.pl>

    Czuowiequ!!!
    Spieprzaj stamtad ino chyzo!
    k.

  • 5. Data: 2002-01-21 16:28:47
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Czuowiequ!!!
    > Spieprzaj stamtad ino chyzo!
    > k.

    kazdy glos bedzie mile widziany ...

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-01-21 16:39:25
    Od: "Piotr \"Gamster\" Kołodziejczyk" <g...@i...pl>

    Użytkownik "fotech" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak w tytule wiadomosci. Pani za lada przezornie sprawdzila czy aby nie
    > potrzebuje RORu, a potem przestrzegla mnie, ze musze zdeponowac (na

    Podobna sytuacja jest w przypadku kont walutowych w PKO BP.
    Minimalny wklad na rachunku a vista to rownowartosc 100USD.
    Jakis czas temu zalozylem sobie wlasnie takie konto i do tej pory mam na tym
    koncie owa rownowartosc. Przy zakladaniu rachunku zostalem poinformowany, ze
    wyplacenie calosci wkladu jest rownoznaczne z zamkniciem konta?

    Czy moglby ktos potwierdzic takie informacje?

    Czy przy zakladaniu takiego konta tez mozna wplacic i zaraz wyplacic owy
    wymagany minimalny wklad?

    Piotr "Gamster" Kołodziejczyk
    g...@i...pl

  • 7. Data: 2002-01-21 18:24:07
    Od: "TOMEK(STEAN)" <s...@p...onet.pl>

    "fotech" <u...@f...onet.pl> napisal(a):

    >kazdy glos bedzie mile widziany ...

    hehe a ja wlasnie rezygnuje z pekao sa pamietaj ze to 6 zl/mies, taki
    haracz musis placic a i nerwy stracisz ale zrobisz jak uwazasz

  • 8. Data: 2002-01-21 21:22:01
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > hehe a ja wlasnie rezygnuje z pekao sa pamietaj ze to 6 zl/mies, taki
    > haracz musis placic a i nerwy stracisz ale zrobisz jak uwazasz

    czy ktos czyta do diska co jest tematem !!!!!!!!! ? ??????????????

    Wojtek (nieco zniecierpliwiony)

  • 9. Data: 2002-01-21 21:25:38
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    kwitek wrote in message <3...@f...net.pl>...
    >Czuowiequ!!!
    >Spieprzaj stamtad ino chyzo!
    >k.
    >
    >fotech wrote:

    O ile sie nie myle, jest to jeden z nielicznych bankow, w ktorych nie jest
    pobierana miesieczna lub roczna oplata od linii kredytowej (tylko w chwili
    podpisania). Dla linii np 20 000 jest to oplata rzedu 20, 24 PLN/mies.

    Ma tez jedna zalete. Mozna w oddziale na pismie ograniczyc liste rachunkow,
    na ktore bedzie sie robilo przelewy przez telefon. (Mi juz wystarczy jeden
    taki rachunek).

    To sa zalety (tak dla rownowagi) :)

    pzdr
    wkg