  • 1. Data: 2005-03-04 12:46:59
    Temat: przelewy powyżej pewnej kwoty
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    witam
    mam niejsane wspomnienie :) ,że kiedyś czytałem, że przelewy powyżej
    bodaj 2500 zł są zgłaszane do jakiegoś urzędu,
    niestety nie moge nic znaleźć w archiwach ani www.
    Czy ktoś to może potwierdzic i dać jakiś namiar na info?
    dzięki.
    --
    rufio.pzdr();

  • 2. Data: 2005-03-04 12:51:02
    Temat: Re: przelewy powyżej pewnej kwoty
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > niestety nie moge nic znaleźć w archiwach ani www.
    > Czy ktoś to może potwierdzic i dać jakiś namiar na info?

    Czy to napewno jest 2500? Mnie sie wydaje, ze chodzi o kwoty powyzej
    10.000 euro, czyli ca. 40.000 PLN

  • 3. Data: 2005-03-04 12:57:04
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ruf10 said the following On 2005-03-04 13:46:
    > witam
    > mam niejsane wspomnienie :) ,że kiedyś czytałem, że przelewy powyżej
    > bodaj 2500 zł są zgłaszane do jakiegoś urzędu,
    > niestety nie moge nic znaleźć w archiwach ani www.
    *bardzo słabo* szukałeś. Wpisanie "przelew powyzej pewnej kwoty" w
    google groups, drugie trafienie.
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 4. Data: 2005-03-05 08:48:10
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ruf10" <r...@o...nospam> napisał w wiadomości
    > witam
    > mam niejsane wspomnienie :) ,że kiedyś czytałem, że przelewy powyżej bodaj
    > 2500 zł są zgłaszane do jakiegoś urzędu,

    Do GIF'u (Glowny Inspektor Informacji Finansowej). Wszystkie przelewy
    powyzej 10tys. euro i wszystkie podejrzane przelewy na mniejsze kwoty np.
    jesli firma znajdzie sie na tzw. "liscie podmiotow nieobslugiwanych" lub
    jesli bank ma podejrzenia, ze zachodzi "pranie pieniedzy", gdyz glownie temu
    celowi sluzy rejestrowanie tych transakcji.

    pozdrawiam
    parrot