  • 1. Data: 2002-07-11 06:11:25
    Temat: przelew w euro - gdzie najtaniej?
    Od: "KK" <a...@r...net>

    W lipcu będę musiał wpłacić ok. 1000 euro na rachunek zagraniczny
    (ubezpieczenie). Gdzie wyjdzie to najtaniej? Czy musze zakładać rachunek
    walutowy? (mam w PEKAO ale oferta BZWBK jest niezła)
    Czy SWIFT jest obowiązkowy? (znam nr konta oraz nazwe i adres banku w
    Szwajcarii, do terminu płatności mam jeszcze miesiąc).
    Może ktoś zechciałby podzielić się swoimi doświadczeniami...
    K.

  • 2. Data: 2002-07-11 13:50:32
    Temat: Re: przelew w euro - gdzie najtaniej?
    Od: "PLIS" <m...@p...onet.pl>

    Zapytaj w Invest Bank

  • 3. Data: 2002-07-12 06:48:23
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    >Mo?e kto? zechcia?by podzieli? si? swoimi do?wiadczeniami...

    a moze oni sami moga obciazych twoje karte? To pewnie byloby
    najtansze!

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)

  • 4. Data: 2002-07-12 06:48:26
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    czy w mBanku dla konta firmowego jest dostepna karta dla platnosci
    internetowych. Jezeli tak, to zasilic karte i prosic, aby ja obciazyli
    ze szwjacarii.

  • 5. Data: 2002-07-12 14:58:09
    Od: "KK" <a...@r...net>

    > a moze oni sami moga obciazych twoje karte? To pewnie byloby
    > najtansze!

    Niestety nie obsluguja kart platniczych :-(
    KK

  • 6. Data: 2002-07-18 15:41:29
    Od: "KK" <a...@r...net>

    > Zapytaj w Invest Bank

    Pytałem: nie zajmują się tym.
    Oferta Pekao SA: 0.5% (min. 20 zł) + 10 zł SWIFT
    KK